Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

paypal zeurt om creditcard help

Hallo allemaal, ik heb net een nieuwe ebay account aangemaakt en het is de bedoeling dat ik ga verkopen. Nu wilde ik iets te koop zetten maar moest eerst een betaaloptie kiezen ik wil paypal gaan gebruiken. Om paypal te bevestigen vraagt die steeds o...

Verkopen op ebay.nl ?

Eerder een simpel vraagje. Ik ben ingeschreven op de Nederlandstalige site van Ebay België. Kan ik dan ook zonder problemen verkopen via de site van Ebay Nederland ? Dit om reden dat er veel meer gratis mogelijkheden zijn in Nederland dan in België ?

Verkoopcomissie klopt niet?

Beste Ebay leden, Enkele minuten geleden heb ik mijn eerste ebay winkel geopend, hier gelden andere comissie percentages voor dan voor particulieren. Ik wou net een product aanbieden en nu staat er dat ik per product 0,36 aan verkoopcomissie moet bet...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 22 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

factuur

Hallo, Ik ben een nieuweling en nu heb ik iets verkocht voor de eerste keer. Nu moet ik dus een factuur naar de persoon sturen die het gekocht heeft. Ik weet niet precies wat nu de bedoeling is. Moet ik in dat bericht mijn bankrekeningnummer van Payp...

Voorrang in de zoekopdrachten !

Het lijkt me merkwaardig dat wanneer men vanuit België zoekt naar objectenn dat je amper of nooit verkopers uit Nederland te zien krijgt. Steeds krijgt U.K. of andere landen voorrang. Wijzelf verkopen thermisch ondergoed van Helly Hansen en wanneer i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 91 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

Een meneer 'tankie10' heeft zijn geld terug gekregen omdat hij niet tevreden was met de aankoop van een object a €2,99 en mocht van mij zelfs het item houden. Maar vervolgens laat hij nog wel de negatieve feedback staan. Hij heeft dus ook het verzoek...

Engelse winkel openen

Ik wil internationaal verkopen vanuit Nederland. Ik heb een winkel aangemaakt, deze toont standaard in het Nederlands. Mijn klanten komen binnen via Facebook en vandaar stuur ik ze naar de winkel. Omdat het een Nederlandse winkel is blijft altijd een...

Eerste verkoop

Goedemiddag beste mensen, ik ben van plan binnekort iets te gaan verkopen op Ebay. Nu heb ik vluchtig wat bekeken en kom op een gegeven moment langs een "factuurovereenkomst". Hier word gesproken over het mogelijk maken om maandelijkse kosten te beta...

Bedrag teruggeboekt?

Hallo, ik heb een product geplaatst op Ebay. Een koper heeft het bedrag overgemaakt. De volgende dag is het weer teruggeboekt. Ik heb de koper gemaild of hij nou wel of niet wilt. Zijn reactie was dat de bank het heeft teruggeboekt door dat de reden ...

Koperskorting

Ik zie bij een opnieuw aangeboden item wel eens een melding staan NU MET ....% KORTING. Hoe krijg je die er bij te staan ? Alvast bedankt. Anton

Kan ik verkopen via Ebay NL zonder verplicht Paypal?

Goedeavond iedereen! Ik verkocht steeds in Belgie zonder probleem ( 100% feedback). Omdat ik één keer mijn factuur van Ebay te laat betaalde, verplichten ze mij nu om Paypal te gebruiken. Ik gebruikte alleen mijn rekening nr voor de betalingen. Mijn ...

Waarom geen negatieve fedback voor kopers mogelijk?

12bombastic heeft bij mij 2 munten gekocht, maar betaalt noch reageert op mails. Dit schijnt zijn gewoonte te zijn.Ik heb zijn feedback bekeken. 758 stuks, 100% positief.Kijk je echter verder dan blijken van de laatste 400 feedbacks er 53 te melden d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 41 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Waarom geen negatieve fedback voor kopers mogelijk?

12bombastic heeft bij mij 2 munten gekocht, maar betaalt noch reageert op mails. Dit schijnt zijn gewoonte te zijn.Ik heb zijn feedback bekeken. 758 stuks, 100% positief.Kijk je echter verder dan blijken van de laatste 400 feedbacks er 53 te melden d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 29 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

Hallo allemaal, Wij zijn er over aan het nadenken een zakelijk account aan te maken voor onze webshop www.ziezotoner.nl. Nu zie ik dat er verschillende winkelsoorten zijn namelijk, een basis winkel, een top winkel of een topwinkel plus. Ik kan alleen...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1164 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos