annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voorrang in de zoekopdrachten !

Het lijkt me merkwaardig dat wanneer men vanuit België zoekt naar objectenn dat je amper of nooit verkopers uit Nederland te zien krijgt.


 


Steeds krijgt U.K. of andere landen voorrang.


Wijzelf verkopen thermisch ondergoed van Helly Hansen en wanneer ik dus inog op EBAY.NL en specifiek intik HELLY HANSEN dan krijg ik dus wel eerst een aantal Nederlandse artikelen maar dan meteen uit de U.K.   Mijn Belgische aanbiedingen zijn niet te zien.  Als ik baselayer intik dan krijg ik vooral U.K.   Tik ik "thermisch ondergoed" in dan vind je zelfs geen enkele aanbieding terwijl deze woorden wel in mijn titels staan.


 


Enkel als je thermokleding zoekt vind je me wel.


 


Het lijkt er op dat die Ebay zoekrobot toch niet te nauwkeurig werkt.


 


Dit is zowel voor Nederlandse verkopers die zich wellicht afvragen waarom ze niet of weinig aan de Belgen verkopen en andersom.


 


Vreemd.


 


Jean

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Voorrang in de zoekopdrachten !

het_regent
Community-lid

Als u in België wil verkopen, plaats dan daar uw items (als het lukt). Sommige categoriën worden over eBay sites gedeeld en dan zijn items uit verschillende landen zichtbaar. Maar eBay.nl deelt veelal niet mee vanwege geen importantie.


Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Voorrang in de zoekopdrachten !

stephanthecollector
Community-lid

dat laatste geldt toch ook voor België? of hebben die een streepje voor omdat ze meertalig zijn?

Bericht 3 van 3
laatste antwoord