Computers en elektronica
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelost! Iphone

Ik heb een iphone 8 gekocht vanuit de USA met een simlock en ic loud lock zonder dat dit erbij stond.hoe kan ik dit oplossen

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 831 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

kapotte laptop

Beste Mensen,Een week geleden heb ik een HP-laptop via ebay gekocht. De verkoper komt uit Engeland. De laptop kwam vandaag binnen. Het ziet er niet netjes uit, maar ik zei dat het geen probleem is. Ten tweede zag ik dat de oplader gebroken is, maar i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 6513 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

nep sd kaartje verkoper raporteren

hoi. ik heb een micro sd kaartje gekocht van "64gb" ik kwam er redelijk laat achter dat het nep is en maar 8gb is ik wilde contact opnemen met de verkoper maar de advertentie was al helemaal van ebay verwijdert en ook uit aankoopgeschiedenis dus je k...

Niet geleverde auto camera

Mijn aankoop een auto camera gekocht op 14-04-2013 heb ik nog steeds niet onvangen en ze reageren ook niet op mijn mail.Wat is er aan de hand met de verkoper,weet u meer.Ik vind ook niets meer van deze verkoper op ebay.Met vriendelijke groeten, Ed Ri...

Opgelost! De Ideale oplichting.

Mijn slechte ervaring: Je koopt 3 x een setje geheugenkaartjes via ebay. via 2 verschillende verkopers in 3 transacties (gespreide kansen?) Direct na betaling krijg je van ebay het bericht dat dit oplichters betreft. Het advies is dan ook om niet te ...

Onbeantwoorde onderwerpen