Forum tools en techniek
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Laatste moment biedingen

Hallo,Ben een bieding misgelopen, waarbij iemand op 3 seconden voor het verstrijken van de biedings-periode een hoger bod plaatst.Op zicht geen probleem, maar waarom dan geen extra tijd bij de tijdsduur doen, dus de biedings-periode met 3 minuten ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 475 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

eBay app: geen notificaties

Since eBay broke up with PayPal I get no notifications in the eBay app. The only time notifications appear are when I open the app; and still only when I have a sale; notifications from saved items do not appear at all. I have checked the notificatio...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 355 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Error bij uploaden bulk in csv bestand

Beste mensen, Ik ben bezig om een csv bestand te maken in verkoopmanagerpro. Daarbij wil ik mijn voorraad van een andere website plaatsen op ebay. Ik krijg alleen na lang van alles te hebben geprobeerd deze foutmelding: 37 Error - De ingevoerde gegev...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 230 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay transacties die telkens stuk lopen

Ebay verhoogt de kosten voor het aanbieden van items, maar de kwaliteit van de tools loopt steeds verder terug. Het opnieuw aanbieden van items lukt vaak niet of deels. Hebben anderen hier ook problemen mee.Met de komende kosten verhogingen vind ik d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 300 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Wanneer krijgt eBay.nl de mogelijkheid om BESTE VOORSTEL (Best Offer) toe te voegen aan vaste prijs?

eBay.nl is de enige eBay website waar je géén Beste Voorstel (Best Offer) kan aanvinken bij het maken van een object met een vaste prijs. Ik vraag hier al een aantal jaar om, en krijg nooit echt een antwoord dus deze vraag zal ook wel weer verloren g...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 425 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Al meer dan een week kan ik de vervallen advertenties niet meer op mijn ebay site verlengen. De volg

Al meer dan een week kan ik mijn advertenties die vervallen zijn niet meer bij Ebay opnieuw op de website zetten.Ik krijg de volgende website als ik een verkoop opnieuw op de site wil plaatsen:https://www.benl.ebay.be/n/error?statuscode=500

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 271 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Mijn koopgeschiedenis is helemaal verdwenen. Hoe kan ik technisch contact met eBay krijgen?

Gisteren zag ik dat mijn aankoopgeschiedenis (Purchase History) plotseling verdwenen is. Er is helemaal niets meer terug te vinden van de honderden transacties die ik heb gedaan, behalve mijn feedback-getal, gelukkig. Maar de aankoopgeschiedenis is z...

SMS verificatie werkt niet (meer)

Van één van mijn andere accounts werkt sinds vanmorgen de SMS verificatie via PC niet meer....Krijg melding "er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens" . Wat ik ook probeer er komt geen SMS binnen.Op iPhone komt de SMS wel aan maar na invoer...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 333 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ik kan niets ter verkoop aanbieden

Hallo, Ik had een broek voor mijn dochter te groot gekocht en wil deze doorverkopen op Ebay.De advertentie had ik in orde. Maar als ik hem ter verkoop wil aanbieden, dan word ik gelinkt naar Ebay.com en moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Op die ...