Antwoordcentrum
Hier kun je vragen stellen over kopen en verkopen op eBay. U kunt ook nuttige tips en informatie delen met andere eBay-leden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Kopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.

1990 Posts

Verkopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.

1202 Posts

Betaling en verzending

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verzending en betaling.

1009 Posts

Regels en veiligheid

In dit forum kunnen leden alle aspecten van veilig kopen en verkopen op benl.eBay.be bespreken met a...

219 Posts

Activiteit in Antwoordcentrum

making international sellers visible on ebay.com

Dear Ebay, For international sellers to have their items visible on Ebay.com has become increasingly harder over the years. With the recent 'de minimis' law change and other import regulatory changes in the USA, selling to the USA has become unviable...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 11 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Kan geen ebay verkoop kosten betalen.

ik ben ebay 100 euro verschuldigd maar mijn rekening nummer word niet geaceepteerd voor betaling. Kan er wel geld op ontvangen. Ik kan echter geen enkele credit kaart werkend krijgen met het huidige ebay systeem. Wat moet ik nu doen? had al eens eerd...

Ik kan ineens niet meer op Ebay.com, wel op de andere landen zoals Ebay.UK, Ebay Ned. e.d.

Ik kan ineens niet meer op Ebay.com, wel op de andere landen zoals Ebay.UK, Ebay Ned. e.d. Geeft dit aan: Access DeniedYou don't have permission to access "http://www.ebay.com/" on this server.Reference #18.55071002.1777277224.44ce9da7https://errors....

• 52 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Gestolen i

Ik heb een pakket via de mail service van EBay verstuurd en het is ook aangekomen maar de inhoud was gestolen

• 134 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

kontakt met de klantenservice Ebay

Ik heb de afgelopen maand 3 keer via een officieel Ebay forum een vraag gesteld aan de klantenservice. Tot mijn verbazing heb ik taal nog teken als antwoord gekregen. Maar, toen de maand dec op een einde liep werd het tegoed wat ze hadden onmiddelijk...

Veiligheidssmelding over handelaar melden aan Ebay

Hallo, Weet iemand waar je op een fatsoenlijke manier een melding kunt doen over een handelaar? En dan bedoel ik niet chatbots waar niemand op zit te wachten en nooit het goede antwoord heeft. Nee. gewoon een mail adres / contact formulier over zaken...

• 60 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.