Dear Ebay, For international sellers to have their items visible on Ebay.com has become increasingly harder over the years. With the recent 'de minimis' law change and other import regulatory changes in the USA, selling to the USA has become unviable...
ik ben ebay 100 euro verschuldigd maar mijn rekening nummer word niet geaceepteerd voor betaling. Kan er wel geld op ontvangen. Ik kan echter geen enkele credit kaart werkend krijgen met het huidige ebay systeem. Wat moet ik nu doen? had al eens eerd...
Ik kan ineens niet meer op Ebay.com, wel op de andere landen zoals Ebay.UK, Ebay Ned. e.d. Geeft dit aan: Access DeniedYou don't have permission to access "http://www.ebay.com/" on this server.Reference #18.55071002.1777277224.44ce9da7https://errors....
wat een klant onvriendelijke toegang!! Mijn klacht is dat mijn bestelling niet is/wordt geleverd. De GLS chauffeur gesproken deze had het pakket niet bij zich en nu hoor ik niet of en wanneer mijn aankoop geleverd word. mijn order 18-14463-44917 en G...
Als ik een korting krijg aangeboden van een verkoper dan lukt het mij niet om deze te accepteren / te activeren. Het verkoop bedrag blijft altijd op de zelfde volle prijs staan.
Hallo. Als ik kjik dan zie ik op mijn ebay dat ik 671 Actieve aanbiedingen heb. maar als ik in mijn winkel kijk dan zie ik 651 rara hoe kan dat?? hoe moet ik uitzoeken welke er missen??
Ik heb de afgelopen maand 3 keer via een officieel Ebay forum een vraag gesteld aan de klantenservice. Tot mijn verbazing heb ik taal nog teken als antwoord gekregen. Maar, toen de maand dec op een einde liep werd het tegoed wat ze hadden onmiddelijk...
Hallo, Weet iemand waar je op een fatsoenlijke manier een melding kunt doen over een handelaar? En dan bedoel ik niet chatbots waar niemand op zit te wachten en nooit het goede antwoord heeft. Nee. gewoon een mail adres / contact formulier over zaken...
Mijn eerste verkochte item moet verzonden worden maar ik kon niet zo snel bij verzenden een optie vinden om het zelf via de vervoeder van keus te versturen. Via Packlink is het zelfde pakket met dezelfde verzending namelijk veel duurder!Scheelt bijna...
heb een product verkocht dat door de koper met afhaalcode is opgehaald,deze heb aan ebay doorgestuurdmaar ik krijg een geld,ik heb informatie gevonden dat ze het vasthouden tot 28 maart,omdat ze niet weten of het is afgehaald,hoe is dit mogelijk