Verkopen op eBay
In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Activiteit in Verkopen op eBay

Internationaal verkopen

Beste ebay èrs, Onlangs ben ik dus begonnen met het verkopen op ebay.Ik wil mijn producten internationaal aanbieden.Ik doe wat verkeerd.,alleen wat ik verkeer doe weet ik niet. Ik zie dat niemand naar mijn producten heeft gekeken.Is er ergens een inf...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bankrekening bevestigen

Ik moet mijn bankrekening bevestigen door twee microstortingen, alleen ik heb maar één storting ontvangen.Nu kan ik dus mijn bankrekening niet bevestigen om het geld van mijn verkochte item te ontvangen.Is er een oplossing ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 36 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Return Policy with Full detail

Hi All,I'd like to update my listing with an extended return policy details.This is my current listing : https://www.ebay.nl/itm/335208167433I would like to fill it with more information like this https://snipboard.io/xSO37o.jpg , it will exceed 250 ...

1 januari geen gratis 250 listings meer?

Vandaag wilde ik nieuwe items in mijn shop plaatsen maar moest hier plots €0,15 per item voor betalen. Was het tot voor kort niet zo dat je gratis 250 advertenties kon plaatsen. Zojuist gekeken op Ebay.com en daar staat toch echt 0/250 listings. Heef...

Verkopen op eBay

Sorry, maar ik begrijp echt niets van Ebay. Ik heb een Nederlands bedrijf en wil graag eBay uitproberen. Ik heb al 2 artikelen geplaatst zonder plaatsingskosten, en bij de derde die ik nu wil plaatsen worden er kosten gerekend, hoe werkt dit, waarom?...

automatisch verlengen

op de Amerikaanse site worden mijn advertenties met direct kopen automatisch verlengd na 30 dagen en moet ik kosten betalen. hoe kan ik dit voorkomen? in het verleden werden de advertenties niet verleng en stopten deze automatisch.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 25 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Shipping instellingen

Goeiemorgen,De eerste keer dat ik iets te koop ga zetten, het ging allemaal vlot tot dat.. de shipping instellingen kwamen.Hoe kan ik instellingen zo instellen dat de verzend instellingen kloppen voor verschillende landen.Dus Nederland 7,50 Engeland ...

shipping instellingenv3.jpg
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ebay verkoop account zonder creditcard..

Hallo,Ik heb zojuist een ebay account aangemaakt en nu wil ik iets gaan verkopen maar dan vraagt die voor identificatie mijn creditcard. Ik heb geen creditcard, maar wel een paypal account. Is er een andere mogelijkheid om mijn account te activeren? ...

Per ongeluk verkocht maar item was elders al verkocht

Hoi ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik word heel zenuwachtig nu. Ik had hier een item geplaatst met het idee dat het een soort marktplaats was. Je kon bieden en als je akkoord ging en de koper wilt het dat je dan als verkocht kon markeren. Nu ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 205 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bankrekening verifiëren

Hallo. Ik heb 2 producten verkocht. Mijn bankrekening is helaas nog niet bevestigd dit krijg ik ook niet voor elkaar. Er is namelijk geen microstorting gedaan op de desbetreffende rekening. Hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Met vriendelijke gr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 98 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.