Antwoordcentrum
Hier kun je vragen stellen over kopen en verkopen op eBay. U kunt ook nuttige tips en informatie delen met andere eBay-leden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Kopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.

1974 Posts

Verkopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.

1194 Posts

Betaling en verzending

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verzending en betaling.

1004 Posts

Regels en veiligheid

In dit forum kunnen leden alle aspecten van veilig kopen en verkopen op benl.eBay.be bespreken met a...

218 Posts

Activiteit in Antwoordcentrum

kontakt met de klantenservice Ebay

Ik heb de afgelopen maand 3 keer via een officieel Ebay forum een vraag gesteld aan de klantenservice. Tot mijn verbazing heb ik taal nog teken als antwoord gekregen. Maar, toen de maand dec op een einde liep werd het tegoed wat ze hadden onmiddelijk...

Opgelost! Beste voorstel

In mijn volglijst staan een aantal objecten met daarbij Nu kopen en Beste voorstel.Voorbeeld:Als ik op zo'n object klik, zie ik echter geen knop Beste voorstel.Ook via de menukeuze Meer acties > Beste voorstel doen zie ik die knop niet.Vraag: hoe doe...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5570 Weergaven
  • 11 replies
  • 0 kudos

account verifiëren

Goedemiddag,Ik probeer al een aantal dagen mijn account te activeren echter wil het niet werken.Kunnen jullie mij verder helpen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,Sander Feuler

Ondanks anders vermeld in de statusgegevens heb ik mijn aankoop niet ontvange

Ondanks anders vermeld in de statusgegevens van mijn aankoop heb ik de aankoop niet ontvangen. Het uit China afkomstige product zou geleverdzijn op 13 juni.j.l. op mijn huisadres (Utrechtsestraatweg 102 3438 AR Nieuwegein).Dit is echter niet gebeurd....

• 2065 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem registreren

Hallo…. Ik heb een probleem met registeren. De melding is dat er is geen server gevonden met de opgeven hostnaam. Wat kan ik hier aan doen..?

• 872 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

( Kopen ) Ik heb even n vraag.

Zou anders wel prettig zijn via IDEAL of n andere Bank van ebay. Ik heb heel veel gezien over Abraham Lincoln wil ik graag wel in mijn bezit hebben. Gr. G Pot

• 240 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

n Vraag.

Ik wil graag iets op ebay kopen van Abraham Lincoln. Ik heb hierbij even n vraag zou ik ook via IDEAL kunnen betalen of n andere Bankrekeningnummer van / naar ebay. Graag verneem ik. Gr.G Pot

• 1752 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.

Auteurs met de meeste kudos