Antwoordcentrum
Hier kun je vragen stellen over kopen en verkopen op eBay. U kunt ook nuttige tips en informatie delen met andere eBay-leden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Kopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.

1978 Posts

Verkopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.

1198 Posts

Betaling en verzending

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verzending en betaling.

1004 Posts

Regels en veiligheid

In dit forum kunnen leden alle aspecten van veilig kopen en verkopen op benl.eBay.be bespreken met a...

218 Posts

Activiteit in Antwoordcentrum

Advertenties tbv verkoop

Goedemorgen, ik heb een aantal advertenties geplaatst ( ca. 30 ) en begrijp 1 advertentie niet,de tekst staat rood afgedrukt, wat is hiervan de reden?Het gaat om obj.nr 277520951616, Dinky Toys Renault 6,kleur geel.Ook staat er een advertentie dubbel...

veiling of nu kopen

Hallo allemaal,Een vraag een veiling duurt het langst 10 dagenHoelang duurt het als je een kavel plaats met alleen nu kopen en kost dat extra !Bedankt alvast voor antwoorden

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 186 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Gratis voor maximaal 150 aanbiedingen per maand

Aanbiedingskosten Gratis voor maximaal 150 aanbiedingen per maand, is dat je elke maand 150 gratis kan plaatsen, of als je 120 heb staan mag je de nieuwe maand maar 30 nog plaatsen. ik ging er vanuit elke maand op nieuw 150 gratis plaatsen. ?

• 339 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ophalen uitschakelen

Ik plaats een advertentie, de optie ophalen staat uitgeschakeld. Toch, als ik de advertentie plaats dan staat er de optie "ophalen uit ****" weergegeven... Hoe zet ik dit uit?

• 233 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

beschadigde messerschmitt

Hallo, Ik heb een Messerschmitt van forces of valor 1:32 gekocht en deze is beschadigd bij mij bezorgd. Ik vermoed dat een deel al beschadigd was, en een deel door de verzending komt. Ik heb rond de 390$ betaald voor dit object, wat heel veel geld is...

• 582 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.

Auteurs met de meeste kudos