Ik probeer van alles maar het lukt mij niet om een artikel te koop te zetten. Zeer gebruiks onvriendelijk, zeer onduidelijk en overdreven veel gedoe. Ik hef mijn account op
ik heb op 23 juli een bestelling geplaatst. Deze zou verzonden zijn door de verkopen maar sinds 4 augustus is er geen beweging in de track en trace. De verkoper en het product is in de tussentijd verwijderd van ebay af. Het zou uiterlijk vandaag bezo...
Beste,Deze verkoper heeft mij de retour zelf laten betalen terwijl hij incl. retour en ruil artikelen heeft. Hij beweerde dat de label machine niet werkte dat hij niet kon afdrukken maar achteraf terug ging terugbetalen. We zittenal maanden verder en...
Ik heb de afgelopen maand 3 keer via een officieel Ebay forum een vraag gesteld aan de klantenservice. Tot mijn verbazing heb ik taal nog teken als antwoord gekregen. Maar, toen de maand dec op een einde liep werd het tegoed wat ze hadden onmiddelijk...
In mijn volglijst staan een aantal objecten met daarbij Nu kopen en Beste voorstel.Voorbeeld:Als ik op zo'n object klik, zie ik echter geen knop Beste voorstel.Ook via de menukeuze Meer acties > Beste voorstel doen zie ik die knop niet.Vraag: hoe doe...
Goedemiddag,Ik probeer al een aantal dagen mijn account te activeren echter wil het niet werken.Kunnen jullie mij verder helpen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,Sander Feuler
Waarom kan ik niet een Nederlandse adres opgeven in ebay kleinanzeigen Duitsland ?Ik heb wat gekocht maar ik kan de Nederlandse leveradrez niet instellen?
Ondanks anders vermeld in de statusgegevens van mijn aankoop heb ik de aankoop niet ontvangen. Het uit China afkomstige product zou geleverdzijn op 13 juni.j.l. op mijn huisadres (Utrechtsestraatweg 102 3438 AR Nieuwegein).Dit is echter niet gebeurd....
Zou anders wel prettig zijn via IDEAL of n andere Bank van ebay. Ik heb heel veel gezien over Abraham Lincoln wil ik graag wel in mijn bezit hebben. Gr. G Pot
Ik wil graag iets op ebay kopen van Abraham Lincoln. Ik heb hierbij even n vraag zou ik ook via IDEAL kunnen betalen of n andere Bankrekeningnummer van / naar ebay. Graag verneem ik. Gr.G Pot