Antwoordcentrum
Hier kun je vragen stellen over kopen en verkopen op eBay. U kunt ook nuttige tips en informatie delen met andere eBay-leden.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Kopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.

1966 Posts

Verkopen op eBay

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.

1192 Posts

Betaling en verzending

In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verzending en betaling.

1001 Posts

Regels en veiligheid

In dit forum kunnen leden alle aspecten van veilig kopen en verkopen op benl.eBay.be bespreken met a...

218 Posts

Activiteit in Antwoordcentrum

Email van Ebay ontvangen 'We hebben uw Tax Transparency-rapport 2024 ingediend'

Gisteren ontving in een email van Ebay dat ze mijn Plattformen-Steuertransparenz-rapport 2024 hebben ingediend bij de Duitse Belastingdienst.Kan iemand mij vertellen waarom dit is en wat de consequenties zijn? Ik verkoop op Ebay.com.Een tijdje gelede...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1227 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wie van Ebay contacteer ik om ze aan te klagen voor het niet betalen van een terugbetaling?

Ik ben hier al sinds december 2024 mee bezig. Ik heb ze tig keer gecontacteerd, PayPal gecontacteerd en Rabobank gecontacteerd. En alle drie de partijen eindigen weer bij Ebay. Zij zouden contact opnemen met mijn bank, wat ze natuurlijk niet echt heb...

Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.

Auteurs met de meeste kudos