Waarom kan ik niet een Nederlandse adres opgeven in ebay kleinanzeigen Duitsland ?Ik heb wat gekocht maar ik kan de Nederlandse leveradrez niet instellen?
Goedemorgen, ik heb een aantal advertenties geplaatst ( ca. 30 ) en begrijp 1 advertentie niet,de tekst staat rood afgedrukt, wat is hiervan de reden?Het gaat om obj.nr 277520951616, Dinky Toys Renault 6,kleur geel.Ook staat er een advertentie dubbel...
Hallo allemaal,Een vraag een veiling duurt het langst 10 dagenHoelang duurt het als je een kavel plaats met alleen nu kopen en kost dat extra !Bedankt alvast voor antwoorden
Aanbiedingskosten Gratis voor maximaal 150 aanbiedingen per maand, is dat je elke maand 150 gratis kan plaatsen, of als je 120 heb staan mag je de nieuwe maand maar 30 nog plaatsen. ik ging er vanuit elke maand op nieuw 150 gratis plaatsen. ?
Ik plaats een advertentie, de optie ophalen staat uitgeschakeld. Toch, als ik de advertentie plaats dan staat er de optie "ophalen uit ****" weergegeven... Hoe zet ik dit uit?
Hallo, Ik heb een Messerschmitt van forces of valor 1:32 gekocht en deze is beschadigd bij mij bezorgd. Ik vermoed dat een deel al beschadigd was, en een deel door de verzending komt. Ik heb rond de 390$ betaald voor dit object, wat heel veel geld is...
Heb een artikel op Ebay staan met openstelling voor kopers in de EU. Een Italiaanse koper stuit op probleem met de koop. Melding van Ebay aan hem: Het lijkt erop dat die artikel van de verkoper momenteel niet te koop is. Wij raden u aan een artikel b...
Ik probeer van alles maar het lukt mij niet om een artikel te koop te zetten. Zeer gebruiks onvriendelijk, zeer onduidelijk en overdreven veel gedoe. Ik hef mijn account op