Gisteren ontving in een email van Ebay dat ze mijn Plattformen-Steuertransparenz-rapport 2024 hebben ingediend bij de Duitse Belastingdienst.Kan iemand mij vertellen waarom dit is en wat de consequenties zijn? Ik verkoop op Ebay.com.Een tijdje gelede...
Ik probeer van alles maar het lukt mij niet om een artikel te koop te zetten. Zeer gebruiks onvriendelijk, zeer onduidelijk en overdreven veel gedoe. Ik hef mijn account op
Waarom kan ik niet een Nederlandse adres opgeven in ebay kleinanzeigen Duitsland ?Ik heb wat gekocht maar ik kan de Nederlandse leveradrez niet instellen?
ik krijg t volgende bericht: Commercial Invoice is incomplete.Recommended action: Shipper or Importer must provide a completed Commercial Invoice. Vraag: waar kan ik de invoice downloaden ?
Ik heb een door mij verkocht artikel op onjuiste wijze verstuurd naar de koper en retour gezonden gekregen. Hoe krijg ik het alsnog bij de koper want het artikel staat niet meer als 'Te Koop' op ebay???
Ik ben hier al sinds december 2024 mee bezig. Ik heb ze tig keer gecontacteerd, PayPal gecontacteerd en Rabobank gecontacteerd. En alle drie de partijen eindigen weer bij Ebay. Zij zouden contact opnemen met mijn bank, wat ze natuurlijk niet echt heb...