Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

korting powerseller ??

WAt wordt er bedoelt met :Aandeel van PayPal-aanbiedingen . dit is nodig om korting te krijgen (op verkoopcommisie etc) , heb al aan ebay wat mails verstuurd maar krijg geen antwoord , je voldoet 100% aan alle criteria behalve bovenstaande . wie kan ...

Verkeerde geschil geopend.

Ik heb moest iets annuleren wat ik verkocht had omdat er een product fout was. Heb het geld netjes teruggestort. Maar toen ik het geschil opende om de aankoop te annuleren heb ik de verkeerde geschil aangeklikt. Ik heb perongeluk het geschil voor onb...

Straf van Duitse Ebay

Van de zomer had ik door prive omstandigheden geen tijd voor Ebay, ik had nog gemaild of de shop tijdelijk op non aktief gezet kon worden, maar nooit een reactie gekregen, hierdoor kregen mensen hun pakket wat te laat, ik had ook nog de pech dat er d...

Verkopen op ebay.nl: de positieve kant

Deze vraag is gesteld door de moderator in het Powerseller forum van eBay omdat alleen de negatieve kanten belicht worden. Maar omdat de groep verkopers natuurlijk groter is dan alleen de powersellers en er niet zoveel powersellers actief zijn op de ...

Iemand ervaring met Auctiva.com?

Iemand ervaring met Auctiva.com? Zijn er soortgelijke alternatieven? Ik ben van plan elke week ongeveer 50 veilingen te doen en zo'n automatisch programma lijkt mij ideaal. Ik verkoop voornamelijk spelletjes wat raden jullie mij aan: Op .nl ebay verk...