Veilig handelen voor kopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

New device warnings on cellular hotspot

Why do you get a "new device warning" on every loging if you use Ebay on a laptop tethered from your mobile? It is pretty lame to use an IP address as device identifier. Facebook is able to track me through fingerprinting 30 datapoints, so why does E...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 21 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoe kan ik mijn account weer activeren nadat deze geblokkeerd is na een hack?

Onlangs is mijn account gehacked en zijn er 6 bestelling geplaatst via mijn account wat ik dus zelf niet ben geweest. Contact gehad met E-Bay alsmede met PayPal. Alles is inmiddels opgelost maar nu blijkt mijn account te zijn geblokkeerd door E-Bay. ...

Captcha werkt niet

Er wordt gevraagd de persoonlijke gegevens te controleren. Het inloggen werkt wel, maar de gevraagde captcha blokkeert ondanks de correcte invulling elke keer het vervolg. Het is om gek van te worden.

Opgelicht in Frankrijk

Dag,Ik heb een item gekocht via Ebay Frankrijk op 06-01-2021. Er is € 345,-betaald met PayPal op 09 -01-2021 Verkoper stond erop dit via PayPal te betalen met optie vrienden en familie.Ik wilde goederen en services, ivb aankoop bescherming.Maar dat w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 211 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

terug betaling

Hallo weet iemand waarom ebay terug betaling doet Klant zegt dat het pakket niet is ontvangen Maar met dhl verzonden track en trace Op site van DHL staat afgeleverd en nu geeft ebay aan paypal de op dracht om het terug te storten ??? Ik begrijp er ni...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 734 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Kopersbescherming is fake

Als ik iets op eBay koop dan ga ik er van uit dat eBay garant staan voor de betrouwbaarheid van de verkopende partij.Maar dat is niet meer zo.Daags na een aankoop meldt eBay mij dat een van mijn aankopen geannuleerd wordt en dat verkoper geen lid mee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Object retourneren niet mogelijk?

Besta forum leden, Ik loop al 3 weken tegen enkel wat nare problemen aan bij eBay Nederland. Ik heb recent een object aangeschaft (tamelijk duur, 1600 euro). Dit object voldeed niet 100% aan mijn eisen en de beloftes van de verkoper. Na wat bericht w...

Misleidende beschrijving?

Hallo, Ik heb recent een paar sneakers gekocht. In de titel en de beschrijving stond dat ze zonder doos worden geleverd, dus daar was ik me van bewust. Ook stond er in de beschrijving het volgende; *sneakers or shoes will arrive w/out box or inner so...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 298 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Spam/clickbait in advertenties van AdChoice

Ik krijg regelmatig via een advertentie een popup gepresenteerd die een nep Google URL presenteert en de actuele pagina omleidt. Dit soort vuiligheid is nog steeds de meest valide reden om ad-blockers te gebruiken. Te triest dat ook op eBay dit soort...

4213588C-563F-4BB1-82C7-8554595B3ADB.jpeg FAAE9DFB-0ED5-4A35-8694-622A5346D764.jpeg
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 326 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

prijs gewijzigd na aankoop

Enkele dagen geleden was ik op zoek naar laagvolt PIR sensoren op ebay. Ik kocht enkele van deze sensoren met de "nu kopen" functie, omdat ze de laagste prijs hadden. Echter, deze prijs was 0,00 dollar, NIETS dus. Ook de verzendkosten waren 0,00 doll...

aangifte doen voor diefstal

Ik heb iest gekocht, en betaald, bij een ondertussen ex-ebay lid. Dat hebben meer mensen gedaan, en allemaal hebben we geen producten ontvangen. Hoe kan ik hier aangifte van doen? Het was een Duits Ebay lid...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 372 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos