Kopen op eBay
In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Activiteit in Kopen op eBay

Problemen met aankopen in UK

In zeer korte periode 2 aankopen gedaan in de UK - aankopen gedaan die als door ebay als Beperkt object worden aangemerkt. Het object wordt niet naar je verzonden en ook niet geretourneerd aan de verkoper.Het voordeel is wel dat je de volledige aanko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hartman

Ik wil weten waarom ik als ik feedback wil invullen geen verzenden meer kan vinden

Hoge verzendkosten

Ik heb pas een ebay account en het valt mij op dat verzendkosten niet goed worden aangegeven.Zo staat er op 79 euro + 15 euro verzendkosten uit frankrijk.Klik je erop dan staat er 25 euro verzendkosten.Ook vragen sommige 40 euro aan verzendkosten voo...

Aankoop niet ontvangen, maar tracking zegt dat het bezorgd is

Ik heb een CD gekocht uit het Verendigd Koninkrijk. Het is verzonden via het Global Shipping Program.Volgens de tracking informatie is mijn bestelling afgelopen woensdag bezorgd. Ik heb echter niets ontvangen. Er is niet aangebeld. Er lag geen pakket...

Opgelost! Automatisch bieden

Iemand heeft een object te koop gezet om 9:42 op 27 sep.Startprijs 1 Euro en er is op geboden door t***0 met 430 sterpunten.Tussendoor heb ik er een (1) keer op geboden. Hierna heeft t***0 precies een week later op precies de juiste minuut 5 keer geb...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1144 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

bieden

Als ik iets wil kopen en een bod wil uitbrengen krijg ik een leeg biedvak.Iemand een idee?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2062 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verschillende prijzen internationaal

Waarom verschillen de prijzen op Ebay.com en Ebay.nl?Ik plaats bijvoorbeeld een kookpan uit Amerika in mijn Watchlist. De verkoopster vraagt er 40 dollar voor. Verzendkosten 76 dollar. Dat zijn de prijzen op Ebay.comAls ik vervolgens op Ebay.nl in mi...

factuur prijs hoger dan mijn totaalprijs

dag leden, ik heb vandaag een bod gedaan op een pen van $11,50 en met dit bod de veiling gewonnen. Hier zou volgens eBay geen btw over komen en de verzending stond aangegeven als gratis. echter als ik nu naar de factuur ga die ik van de verkoper heb ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 56 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

contact

Ik probeer al meer dan 2 weken met een verkoper in contact te komen, maar er word niet op mijn berichten gereageerd .

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2791 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! BANDEN VOOR EEN 1/16 TRACTOR VAN ERTL.

HALLO, IK HEB EEN SETJE BANDEN BEKEKEN . EN OM DE MAAT TE ZIEN HEB IK OP EEN VERKEERDE KNOP GEDRUKT EN NU KRIJG IK BERICHT OM TE BETALEN. DAT IS DUS NIET DE BEDOELING WAT DE BANDEN ZIJN VERMOEDELIJK TE GROOT. m.v.g. H.F.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 49 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.

Auteurs met de meeste kudos