Ik heb deze veiling gewonnen voor een prijs die niet waar kan zijn. Voor US $ 610 is de tweedehandsprijs ongeveer US $ 6000-+.https://www.ebay.nl/itm/389092424937 Alsof het in eerste instantie wel goed ging met het trackingnummer. Het leek normaal.To...
ik betaal de invoerrechten en btw via eBay , maar nu vraagt de post.nl ook weer de btw en invoerrechten.Ik wil weten hoe dat ik deze teveel betaalde belasting terug krijg. Helaas Ebay antwoordt niet en stuurt telkens een lijst waar deze klacht niet t...
Ebay, Ik heb nu al een paar keer te maken gehad met het "prachtige" global shipping program. Beide keren toen in iets in de VS kocht. De eerste keer kocht ik iets als kado voor een vriend in de VS. Wat blijkt er is dan geen mogelijkheid om de verzend...
Ik had een product gekocht en er stond dus dat ze me locatie niet konden vinden bij levering and de website is chinees van uh de mensen die op hebben gestuurd dus ik kan er niks van zien waaneer aankomt maar waarscheinelijk kom thet nu niet meer aan ...
Genuine Documents Centre – 신뢰할 수 있는 공식 문서 발급 서비스 (2003년 설립) Genuine Documents Centre란?Genuine Documents Centre(http://Genuinedocumentscentre.com/ko/)는 2003년에 설립된 글로벌 문서 발급 서비스 전문 기관입니다. 고객이 필요로 하는 운전면허증, 여권, 주민등록증, 비자, 거주증 등을 빠르고 안전하게 제공하며, 전 세계적으로 신...
Als ik iets wil bestellen staat er het volgende in het besteloverzicht: Btw toegevoegd aan de prijzen op basis van het leveringsadres. Er zijn geen aanvullende douanekosten van toepassing. Klopt het dan dat ik bij levering geen invoer- of inklaringsk...
Weet niet of de vorige lukte maar ik kreeg een foutmelding. Dus bij deze nog maar een keer. Als ik in mijn volglijst een advertentie aanklik veranderen de prijzen van het artikel. Nu begrijp ik wisselkoersen tussen dollars en euro, maar dit slaat ner...
Hallo, heb een bod gedaan op een artikel en was de hoogste bieder.Er stond bij dat debieding op maandag af zou lopen. Nu ga ik kijken en staat er ineens dat hij over ruim drie dagen pas afloopt, zo kun je dus nooit een artikel kopen als ze dat oneind...
Wanneer ik een Advertentie in mijn volglijst zie, staat daar een verkoopprijs en verzendkosten prijs. Nu begrijp ik eventuele wisselkoersen tussen dollar en euro, maar deze kloppen geheel niet. Voorbeeld:In mijn kijklijst staat een advertentie met da...
Ik heb juist een bieding gewonnen en wilde deze dadelijk gaan betalen toen ik ineens merkte dat ze zomaar 35$ bij gekomen was.kan dit zomaar? Want uiteindelijk de verzending en heffing wordt nog eens bijgerekend wat niet de bedoeling kan zijn of heel...
Bestelling buiten de EU? eBay factureert de BTW en importheffing op de te betalen factuur. Handig!Alleen... dat doet eBay niet correct en niet consistent. Analyse 1:Als voorbeeld voor deze analyse zijn er drie producten gebruikt die vallen onder één ...
Op de site van Ebay staat het volgende:Dubbel betaalde btwAls u bij de levering van uw goederen een tweede keer btw in rekening is gebracht door de vervoerder, kunt u contact opnemen met eBay en ons het bewijs leveren dat er een tweede keer btw is be...