Kopen op eBay
In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over kopen op eBay.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Activiteit in Kopen op eBay

Prijzen veranderen na aanklikken advertentie

Weet niet of de vorige lukte maar ik kreeg een foutmelding. Dus bij deze nog maar een keer. Als ik in mijn volglijst een advertentie aanklik veranderen de prijzen van het artikel. Nu begrijp ik wisselkoersen tussen dollars en euro, maar dit slaat ner...

Screenshot_20250219_231734_eBay.jpg Screenshot_20250219_231748_eBay.jpg

Prijzen veranderen na aanklikken advertentie

Wanneer ik een Advertentie in mijn volglijst zie, staat daar een verkoopprijs en verzendkosten prijs. Nu begrijp ik eventuele wisselkoersen tussen dollar en euro, maar deze kloppen geheel niet. Voorbeeld:In mijn kijklijst staat een advertentie met da...

Bieding gewonnen en nu ineens meer betalen

Ik heb juist een bieding gewonnen en wilde deze dadelijk gaan betalen toen ik ineens merkte dat ze zomaar 35$ bij gekomen was.kan dit zomaar? Want uiteindelijk de verzending en heffing wordt nog eens bijgerekend wat niet de bedoeling kan zijn of heel...

IMG_0256.png IMG_0257.png
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5340 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bieding gewonnen en is ineens 35 dollar duurder

Ik heb juist een bieding gewonnen en wilde deze dadelijk gaan betalen toen ik ineens merkte dat ze zomaar 35$ bij gekomen was.kan dit zomaar? Want uiteindelijk de verzending en heffing wordt nog eens bijgerekend wat niet de bedoeling kan zijn of heel...

IMG_0256.png IMG_0257.png
  • 4142 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Extra kosten in rekening + schade

Hallo allemaal ik zit met een vraag..Ik had een hersteldienst aangekocht via ebay. Bepaalde afspraken zijn niet nagekomen zoals:-je moet geen extra kosten (import-export) bij repair betalen bij het verzenden en terug ontvangen => kosten toch aan mij ...

• 743 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Object vastgelegd verwijderen

Goedendag,Ik heb wat items gekocht via ebay bij 1 verkoper.Alles ging goed alleen heb ik blijkbaar 2 keer hetzelfde item gekocht.Het ene heb ik betaald de andere wil ik verwijderen, maar dat gaat niet.Er staat " u heeft de aankoop van dit object vast...

• 873 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Post.nl standaard afhandelingskosten + btw betalen

Ik heb diverse artikelen uit India gekocht via Ebay en ontvangen. Bij het bestellen verrekent men ook direct BTW. Alle pakketten die binnen komen via bv DHL komen zonder problemen en snel aan op het thuisadres. Alle pakketten die via Post.nl binnen k...

• 1071 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Schoenen uit Amerika

Ik wil Schoenen kopen bij een aanbieder uit Amerika . Als ik bij de verzendkosten kijk staat er ook nog heffingen bij , is dit de btw die je in Nederland nog moet betalen? Of komt dat er ook nog extra bij?of staat het totaalbedrag al bij de verzendko...

• 1164 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkochte items

Waarom kan je niet meer terug kijken wat er van een bepaald item is verkocht en de prijs was, was altijd handig maar nu niet meer te vinden.

• 33195 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos
Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.