Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Prijzen veranderen na aanklikken advertentie

Weet niet of de vorige lukte maar ik kreeg een foutmelding. Dus bij deze nog maar een keer. Als ik in mijn volglijst een advertentie aanklik veranderen de prijzen van het artikel. Nu begrijp ik wisselkoersen tussen dollars en euro, maar dit slaat ner...

Screenshot_20250219_231734_eBay.jpg Screenshot_20250219_231748_eBay.jpg

Prijzen veranderen na aanklikken advertentie

Wanneer ik een Advertentie in mijn volglijst zie, staat daar een verkoopprijs en verzendkosten prijs. Nu begrijp ik eventuele wisselkoersen tussen dollar en euro, maar deze kloppen geheel niet. Voorbeeld:In mijn kijklijst staat een advertentie met da...

Bieding gewonnen en nu ineens meer betalen

Ik heb juist een bieding gewonnen en wilde deze dadelijk gaan betalen toen ik ineens merkte dat ze zomaar 35$ bij gekomen was.kan dit zomaar? Want uiteindelijk de verzending en heffing wordt nog eens bijgerekend wat niet de bedoeling kan zijn of heel...

IMG_0256.png IMG_0257.png
Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5335 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bieding gewonnen en is ineens 35 dollar duurder

Ik heb juist een bieding gewonnen en wilde deze dadelijk gaan betalen toen ik ineens merkte dat ze zomaar 35$ bij gekomen was.kan dit zomaar? Want uiteindelijk de verzending en heffing wordt nog eens bijgerekend wat niet de bedoeling kan zijn of heel...

IMG_0256.png IMG_0257.png
  • 4139 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

auto gekocht ebay maar verkoper wilt ineens een hoger bedrag

Ik heb gisteren een auto gekocht op Ebay. Verkoper had geen reserve ingesteld. Nadat we contact hadden over Bil of sale etc en het storten van een deposit wilt verkper ineens een stuk hoger bedrag. Hij was vergeten een reserve in te stellen. Kan dit ...

Feedback verwijderen

Hoi, Ik heb een negatieve feedback gegeven aan een verkoper. Die heeft het probleem alsnog opgelost en vraagt mij nu om de feedback te verwijderen. Dat lukt me echter niet. Iemand enig idee hoe ik dat kan doen en alsnog een positieve feedback kan pla...

• 12698 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Artikel betaald maar niet leverbaar

Artikel besteld en betaald, zonder toen nog een account te hebben. Nu blijkt artikel niet leverbaar en stelt ebay een alternatief per mail voor. Je kan alleen reageren via je account, maar daar staat mijn bestelling niet in. Wat nu?

• 7067 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Gold Elephant "Big 5 Series" 1 troy ounce gouden munten .

1oz gouden 999,9 Zuid-Afrikaanse Big Five Elephant munten .SPECIFICATIES* Fijn gewicht: 1 Troy Ounce (31,1 gram)* Afmetingen: Ø 32,6 mm x 2,45 mm* Zuiverheid / Inhoud: 999,9/1000 - 24 karaat* Jaar van uitgifte: Diverse jaren* Conditie: nieuw*Land van...

• 7218 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hartman

Ik wil weten waarom ik als ik feedback wil invullen geen verzenden meer kan vinden

Aankoop niet ontvangen, maar tracking zegt dat het bezorgd is

Ik heb een CD gekocht uit het Verendigd Koninkrijk. Het is verzonden via het Global Shipping Program.Volgens de tracking informatie is mijn bestelling afgelopen woensdag bezorgd. Ik heb echter niets ontvangen. Er is niet aangebeld. Er lag geen pakket...

Opgelost! Automatisch bieden

Iemand heeft een object te koop gezet om 9:42 op 27 sep.Startprijs 1 Euro en er is op geboden door t***0 met 430 sterpunten.Tussendoor heb ik er een (1) keer op geboden. Hierna heeft t***0 precies een week later op precies de juiste minuut 5 keer geb...

• 35278 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

bieden

Als ik iets wil kopen en een bod wil uitbrengen krijg ik een leeg biedvak.Iemand een idee?

• 35192 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos