Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Voorstel ontvangen

Krijg al een paar jaar voorstellen van verkopers waarvan ik items opgeslagen heb.Op het moment als ik de voorstellen wil bekijken bestaan deze niet.Heeft nog iemand dit probleem, of weet iemand een oplossing ?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1144 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

bieding annuleren

hoi, ik heb een bod gedaan op een iphone. na iets meer dan een uur kwam ik erachter dat de verkoper er on betrauwbaar uitziet. maar ik kan nergens mijn bod anuleren. wat gebeurd er als ik het niet betaal?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 286 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

opgelicht

ik heb niemand op maandag geld over gemaakt ik heb overal bewijzen van van de gesprekken en zekf van de bank rekening gaan om de iphone xwe hebben een deal geslotenen heelaas 30 uero ontvangen geen bericht meer ik l graag weten wag jullie hier aan do...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3739 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Zoon 13 heeft per ongeluk iets nutteloos gekocht / annuleren

Hallo,Even korte uitleg, onze 13 jarige zoon is nogal een drammer en snel geneigd zich ergens in te verliezen zonder na te denken! Pas geleden heeft hij op marktplaats zijn PS4 verkocht, hij is namelijk aan het sparen voor een iPhone. Nu zag hij op T...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1361 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Fake artikel ontvangen - Paypal beslist ineens in mijn nadeel!

Ik had een artikel gekocht dat, toen ik het kreeg, fake bleek te zijn. Had ik betere foto's moeten vragen? Jazeker. Maar goed, lesje geleerd. Gelukkig had ik Paypal met aankoopbescherming. Of nou ja, dat dacht ik. Verkoper vond dat hij gewoon had nee...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1322 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Product niet ontvangen en verkoper van Ebay verdwenen

Een paar weken geleden heb ik via ebay een product gekocht. Dit product is nog steeds niet bezorgd en de verkoper is ook niet meer op ebay te vinden. Bij de bestelling staat dat de verkoper niet meer bij ebay staat ingeschreven. Is er een manier om a...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 630 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelicht door onoplettendheid van eBay

Ik was al een tijd op zoek naar een stel Devialet luidsprekers. Op Marktplaats wordt alleen maar beschadigd spul aangeboden dus ben ik op eBay gaan kijken.Tot mijn geluk tref ik tussen tal van aanbiedingen een set aan die mij aanstaat. De Italiaanse ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 840 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper zegt ophalen, maar verzend item?

Goedendag, Ik heb vandaag mijn eerste veiling gewonnen op Ebay. Voor de aankoop een paar keer heen en weer contact met verkoper via email.Bij de adv stond "alleen ophalen", geen probleem. Vanmorgen vroeg betaald via Paypal, nu staat er dat mijn item ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 680 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Retouneren van mijn objecten - Hoe?

Besta forum leden, Ik loop al 3 weken tegen enkel wat nare problemen aan bij eBay Nederland. Ik heb recent een object aangeschaft (tamelijk duur, 1600 euro). Dit object voldeed niet 100% aan mijn eisen en de beloftes van de verkoper. Na wat bericht w...

Priority shipping betekend niet snel

Ik heb iets gekocht met priority shipping maar dit kost me totaal 160 voor een pakket van nog geen kilo. Blijkt dat priority niet betekend snel maar een verzamelnaam voor het feit dat ze je zending verzamelen in een hub en dan gaan zoeken naar een ma...