Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Betaald product annuleren?

Beste mensen, ik heb een vraag. Ik heb een skin gekocht voor de Iphone, volgens de verkoper word het binnen 48 uur verzonden. Nu heb ik het 8 dagen geleden gekocht en hij heeft het nog niet verzonden, heb hem gemailt en hij zei dat ze vrij waren rond...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 907 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ebay onderneemt geen aktie tegen dubieuze verkoper

Via veiling koop ik een artikel en betaal ommiddelijk via paypal. Binnen 15 minuten krijg ik de betaling retour. (De verkoper weigert de betaling te accepteren omdat de biedprijs als te laag wordt beschouwd) Na enig onderzoek blijkt de verkoper hetze...

Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

Hoi allemaal,Ik heb onlangs iets besteld op ebay en ook een tracking nummer gekregen. Mijn item zou met de "Deutsche Post" verstuurd worden.Als ik dan mijn tracking nummer invoer op deze site dan krijg ik het volgende te zien:Der Empfänger konnte nic...

geen reactie van Ebay transactieproblemen

LS,ik heb recentelijk het winnende bod geplaatst op een dure stereoset, maar de verkoper heeft na de veiling mij bericht dat hij de set niet wil verkopen (waarbij ik ten zeerste vermoed dat hij mijn winnende bod te laag vind). Ik heb een aantal keer ...

• 1264 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

verkoper alsnog betalen na 30 dagen

ik heb een object gekocht in de drukte die ik vergeten ben te betalen nu komt er een geschil wat wel logish is. maar als ik op de link klik van nu betalen geeft die dit:Dit object kan niet worden betaald. Mogelijk is het reeds betaald, meer dan 30 da...

• 209 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Onbekende fout: OFFER.BUYING.BEST_OFFER_ITEM_SITE_REDIRECT

Ik probeer een 'beste voorstel' te doen op een artikel waar dit kan, maar krijg een 'onbekende fout Foutcode: OFFER.BUYING.BEST_OFFER_ITEM_SITE_REDIRECT. Ik heb ebay al gemailed maar nog niks gehoord. Ben ik de enige met deze fout?

• 10413 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

tegels gekocht niks gehad uit amerika graag advies

ik heb tegels gekocht uit amerika 4 weken geleden niks gehad heb klacht ingediend bij pay pal die onder zoekt het nu zegt de verkoper dat ik het pakje heb gehad en ook heb getekend maar dit is absoluut niet zo wat nu ? krijg ik me geld wel terug ? gr...

• 690 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos