Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkeerd artikel geleverd, en verzendkosten

Hallo. Ik heb een papegaaien kooi gekocht bij een verkoper in duitsland. vorigjaar kocht ik ook een kooi bij hem en toen was het wel goed, dus ik dacht ik koop fijn weer een kooi bij hem. De kooi die ik nu kocht was 100 euro en de verzendkosten 85 eu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3811 Weergaven
  • 21 replies
  • 0 kudos

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Goedemorgen, Ik heb te maken met een oplichter volgens mij en het ziet er naar uit dat ik dit niet ga winnen door slechte of geen communicatie tussen ebay en paypal. Ik heb bij aankoop van onderbroeken in china meteen om verzendbewijs gevragen, deze ...

• 2306 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

Collega-verkopers als bieders en wat doe je eraan?

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik bij bieden op een aantal vinylplaten van een verkoper als tegenbieder steeds dezelfde persoon kreeg, die met sprongetjes biedingen plaatste. Als ik dan bij de gegevens van die tegenbieder keek, was hij maa...

Waar is mijn lijst met aankopen gebleven????

Als je in mijn ebay zit was altijd in een linkerkolom te zien: Biedingen/voorstellen Niet gewonnen: Verwijderd: Gewonnen: Nu is mijn lijst met Gewonnen verdwenen??????? Hoe kan dit???? Of zijn ze weer dingen aan het veranderen?????? goofycroc

• 42 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

buy now & bieden

Het valt me sinds enige tijd op een advertentie zowel een buy now als een biedingen sectie hebben. Meestal is ligt het startbod dichtbij de buy now prijs, maar soms zit er ook een groot verschil. Ik kan nergens in de helppagina's uitleg hierover vind...

tijdklok volgen

Hoi, Wie weet of en waar je een lopende tijdklok kunt vinden die aftelt naar het eindtijdstip van de biedingen? Via mijn ebay zie je alleen een statische klok die alleen bij vernieuwen of F5 de nieuwe tijd laat zien. Groet, vuurvlieg

Wat een flauwekul

Thanks for your recent purchase on eBay! Please remember to pay for your item so that the seller can ship it to you as soon as possible. Hoe kom ik hier vanaf ? Heb natuurlijk allang betaald en ook het item al ontvangen.

• 52 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Per ongeluk op betalen via creditcard gedrukt

Lo mensen Ik heb een product gekocht en wou hem betalen, maar nu heb ik perongeuk op betalen via creditcard gedrukt, maar wil via paypal betalen, kan ik dat nog terug draaien ? Kan er namelijk niks over vinden ? Groetjes

• 60 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkeerd bedrag getypt

heb eeb type fout gemaakt bij bieden er staat alleen uitleg wanneer je je bod in kan trkken maar niet hoe wie kan mij helepen de bieding loopt nog anderhalf uur

• 75 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

bieden wil niet

hallo, ik wil graag bieden op een object maar dit gaat niet omdat ik niet in het verzendgebied woon waar de koper zijn spullen aanbied. Nou heb ik al 2 keer gevraagd of hij mij wil toevoegen aan een lijst dat ik kan meebieden. ik kan het object wel z...

Paypal status: Verrekend

Hey ik heb vannochtend bij mijn status op paypal gekeken van een product dat ik gekocht heb. Er stond vorige week tot vandaag: in behandeling. Nu staat er verrekend. Ik heb naar de verkoper gebeld en ze zegt dat ze het geld nog niet ontvangen heeft.....

• 267 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Hulp nodig plz..??

Ik heb vorige week iets gekocht via paypal en tot nu toe staat er dit op paypal.nl status betaling: In behandeling tot 10 jun 2011 betekent dit dat het vandaag word afgerond?? Of hoe lang kan het nog duren, en betekent dit dat ik niet genoeg geld op ...

• 130 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wie herkent dit?

Mensen, ik heb inmiddels een maand geleden een Epad voor heel weinig geld gewonnen in de veiling. Inmiddels een maand later en twee beloftes om hem op te sturen heb ik nog steeds niks. deze verkoper heeft veel negatieve beoordelingen, maar heeft ook ...