Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Wat een flauwekul

Thanks for your recent purchase on eBay! Please remember to pay for your item so that the seller can ship it to you as soon as possible. Hoe kom ik hier vanaf ? Heb natuurlijk allang betaald en ook het item al ontvangen.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 34 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Per ongeluk op betalen via creditcard gedrukt

Lo mensen Ik heb een product gekocht en wou hem betalen, maar nu heb ik perongeuk op betalen via creditcard gedrukt, maar wil via paypal betalen, kan ik dat nog terug draaien ? Kan er namelijk niks over vinden ? Groetjes

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 50 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkeerd bedrag getypt

heb eeb type fout gemaakt bij bieden er staat alleen uitleg wanneer je je bod in kan trkken maar niet hoe wie kan mij helepen de bieding loopt nog anderhalf uur

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 60 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

bieden wil niet

hallo, ik wil graag bieden op een object maar dit gaat niet omdat ik niet in het verzendgebied woon waar de koper zijn spullen aanbied. Nou heb ik al 2 keer gevraagd of hij mij wil toevoegen aan een lijst dat ik kan meebieden. ik kan het object wel z...

Paypal status: Verrekend

Hey ik heb vannochtend bij mijn status op paypal gekeken van een product dat ik gekocht heb. Er stond vorige week tot vandaag: in behandeling. Nu staat er verrekend. Ik heb naar de verkoper gebeld en ze zegt dat ze het geld nog niet ontvangen heeft.....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 249 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Hulp nodig plz..??

Ik heb vorige week iets gekocht via paypal en tot nu toe staat er dit op paypal.nl status betaling: In behandeling tot 10 jun 2011 betekent dit dat het vandaag word afgerond?? Of hoe lang kan het nog duren, en betekent dit dat ik niet genoeg geld op ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 116 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wie herkent dit?

Mensen, ik heb inmiddels een maand geleden een Epad voor heel weinig geld gewonnen in de veiling. Inmiddels een maand later en twee beloftes om hem op te sturen heb ik nog steeds niks. deze verkoper heeft veel negatieve beoordelingen, maar heeft ook ...

email versturen aan verkoper met foto

Hoi, ik wil een email versturen aan een verkoper met een foto erbij. Ik heb een zaak geopend omdat ik een lifepo4 accu heb besteld voor mijn electrische scooter en nu heeft de de accu niet 40 Ah capaciteit maar ongeveer 15 Ah gemeten capaciteit. Het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 440 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Wachten op include.ebaystatic.com...

Terwijl ik dit bericht typ staat in een andere tab al minutenlang een wit scherm omdat "Mijn eBay" blijft hangen op "include.ebaystatic.com. Je krijgt dan links onder de melding "wachten op include.ebaystatic.com...." Ik heb geprobeerd ebaystatic.com...

Beste aankoop op eBay

Hoi, Ik start dit draadje op om eens te kijken wat jullie beste aankoop ooit op eBay was. Ook kan u ons hier even vertellen waarom die aankoop zo uitzonderlijk was. Was het de prijs? De kwaliteit? Was de verkoper bijzonder behulpzaam? etc

Op 1 na hoogste bieder!!! Hoogste bieder annuleert. Wat nu?

Ik ben zojuist op 1 na hoogste bieder op een product. nu heb ik vernomen van de verkoper dat de hoogst biedende en hij er niet uitkwamen. En wilde hij het product aan mij verkopen voor meer dan het hoogste bod. Die van mij zat er net een eurootje ond...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 125 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

totaal geen respons of pakket

Hallo allemaal ik heb een tijd geleden een item gewonnen bij een duitse verkoper, en hij heeft me direct feedback gegeven na mijn paypalbetaling, echter als ik hem om een track en trace code vraag of waar mijn pakket blijft komt er geen respons (zowe...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 150 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Geschil wegens automatisch bieden. geen reactie van ebay

Ik heb opgeboden tegen een automatisch bieder. Tijdens het biedingsproces merkte ik dat mijn biedingen direct overboden werden, waardoor ik verleid was meer te bieden. Later kreeg ik van ebay een bericht dat er een oneerlijke manier van automatisch b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 115 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos