Goede dag, Een paar dagen geleden werden in een keer mijn uitbetalingen geblokkeerd door ebay vanwege dat ik mijn bankrekening moest verifieren met een bankafschrift. Die heb ik doorgestuurd naar ebay en wordt afgekeurd vanwege dat er alleen mijn ini...
Hi, Ik ben geen groot gebruiker van ebay. Eigenlijk nooit geweest. Ik heb altijd tegen de ''onduidelijkheid'' aangelopen dat ik niet goed kon terugvinden wat de kosten per categorie waren. Ik heb echter nu gekeken, omdat ik het toch weer een poging w...
Hallo,Ik heb een ebay-zaak en ik zit met een probleem voor de aanmaak van facturen. Wanneer ik iets verkoop dan zijn de door ebay aangemaakte facturen niet correct of overeenstemmend met de belgische regelgeving. Ik moet dus vaak handmatig mijn factu...
Hallo mensen Ik vraag me af of je foto's van een bepaald artikel, bijvoorbeeld specifieke Antieke items, mag gebruiken als illustratie voor een boek over dit specifieke onderwerp ? Vaak zijn 2e hands verkoop sites de enige manier om aan fotos van ver...
Hoelang duurt het voor dat een pakketje uit Engeland in Nederland aanwezig moet zijn ,Ik wacht nu vanaf 5 augustus ,geld overgemaakt 4 augustus dus hij heeft de tijd gehadt .
Ik heb per ongeluk, volgens ebay, mijn persoonlijke naam ipv bedrijfsnaam in combinatie met het zakelijk rekeningnummer gegeven. Ik zie niet waar ik dit kan oppassen. Kunnen jullie dit aanpassen, want ik zie gewoon de bedrijfsnaam en het bijbehorend ...
Beste ebay èrs, Onlangs ben ik dus begonnen met het verkopen op ebay.Ik wil mijn producten internationaal aanbieden.Ik doe wat verkeerd.,alleen wat ik verkeer doe weet ik niet. Ik zie dat niemand naar mijn producten heeft gekeken.Is er ergens een inf...
Hallo,Ben een bieding misgelopen, waarbij iemand op 3 seconden voor het verstrijken van de biedings-periode een hoger bod plaatst.Op zicht geen probleem, maar waarom dan geen extra tijd bij de tijdsduur doen, dus de biedings-periode met 3 minuten ver...
Hier schrijven Kopers / Verkopers feedback over de ervaring met Verkopers / Kopers.Met behulp van één gekleurde ster kan ik verkopers beoordelenIk ben hier nu bijna 25 jaar actief op Ebay en heb nu 1100 gekochte en bijna 100 Verkochte zakennu een paa...
Ik wil zakelijk producten op Ebay.de verkopen vanuit Nederland.Al mijn bedrijfsgegevens zijn bij Ebay.de bekend, ook mijn btw nummer.Toch wordt ik geblokkeerd door hun.Iemand hier ook ervaring mee en wat heb je daaraan gedaan? Groet,Jos.
Ik verkoop als sinds 2002 op Ebay en de verkopen zijn nog nooit zo slecht geweest als nu.Ook de laatste Q4 was heel veel rustiger dan andere jaren.Nu zal dit deels komen door de financiële situatie in de wereld (inflatie bijvoorbeeld).Mijn listings z...
Hoe kom ik er achter hoeveel de waarde is van het volgende product:Originele Doom uit 1993. 3.5 floppy's bestaande uit 4 stuks. Zonder doos. Er zitten labels over de floppy's heen die aangeven welke floppy nummer het is. Deze zaten er bij aankoop al ...
Recent contact gehad met de Ebay helpdesk Amerika, met de vraag of :Best Offer" beschikbaar was op Ebay.nl.Ze konden mij hier niet veel over vertellen, maar ben er later zelf achter gekomen dat deze optie er niet is. Nederland is trouwens ook de enig...