Verkopen op eBay
In dit forum kunnen leden andere communityleden vragen stellen over verkopen op eBay.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Browsen in de Community

Activiteit in Verkopen op eBay

Error mbt paspoortnummer in laatste stap, advertentie plaatsen

Hi all, Ik ben een Nederlandse, die woont in Spanje.Ik heb zojuist een account aangemaakt tbv verkoop vintage meubels.Echter heb ik geen ID maar alleen een paspoort. Ik kom niet door de laatste stap, want krijg een error mbt paspoortnummer. Kunnen ju...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 26 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Promoted listings activeren

als ik met mijn account inlog op de Ebay.com omgeving kan ik een product met promoted listing aanmaken. Op de `nl omgeving heb ik deze optie niet. Iemand tips?

• 567 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wat is het punt van Ebay's kosten?

Ik heb mijn Shopify webshop op Ebay geintegreerd met 1000 producten. Hier heb ik meer dan 400 euro aan advertentiekosten voor moeten betalen. Maar elke maand moet ik dit opnieuw betalen? En dan neemt Ebay ook nog 16% van mijn verkoop inkomsten weg pe...

Problemen met shipping policy / verzendkosten instellingen via eBay.com (VS i.p.v. NL)

Dag allen, Ik loop tegen een probleem aan met de instellingen voor het verzenden van pakketjes via eBay.com. Omdat je op eBay.com blijkbaar standaard “gezien” wordt alsof je in Amerika gevestigd bent, worden mijn verzendopties ook zo weergegeven. Nat...

Beste Voorstel "best offer" activeren Ebay.nl

Recent contact gehad met de Ebay helpdesk Amerika, met de vraag of :Best Offer" beschikbaar was op Ebay.nl.Ze konden mij hier niet veel over vertellen, maar ben er later zelf achter gekomen dat deze optie er niet is. Nederland is trouwens ook de enig...

• 10642 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

plaatsen van postzegels

Goede dag,Ik wil zegels verkopen en plaatsen.Er staat dat je 150 stuks kan plaatsen, maar ik kan maar 5 stuks plaatsen ? Hoe zit dat.Groet peter

sellers hub reports .csv upload

Graag wil ik —via de sellers hub reports— een csv uploaden naar de e-bay site van de UK. Maar bij verzend methoden blijft het mislukken. Ik krijg steeds een ongeldige code error. Hij pakt de code wel, maar is niet geldig, of ik verblijf in het verkee...

• 335 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem met verificatie bankafschrift

Goede dag, Een paar dagen geleden werden in een keer mijn uitbetalingen geblokkeerd door ebay vanwege dat ik mijn bankrekening moest verifieren met een bankafschrift. Die heb ik doorgestuurd naar ebay en wordt afgekeurd vanwege dat er alleen mijn ini...

Kosten per categorie?

Hi, Ik ben geen groot gebruiker van ebay. Eigenlijk nooit geweest. Ik heb altijd tegen de ''onduidelijkheid'' aangelopen dat ik niet goed kon terugvinden wat de kosten per categorie waren. Ik heb echter nu gekeken, omdat ik het toch weer een poging w...

Facturen aanmaken

Hallo,Ik heb een ebay-zaak en ik zit met een probleem voor de aanmaak van facturen. Wanneer ik iets verkoop dan zijn de door ebay aangemaakte facturen niet correct of overeenstemmend met de belgische regelgeving. Ik moet dus vaak handmatig mijn factu...

Beginnen

We willen dat je reis hier zo goed mogelijk verloopt, daarom hebben we enkele links samengesteld om je snel vertrouwd te maken met de eBay Community.

Auteurs met de meeste kudos