annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kosten per categorie?

Hi,

Ik ben geen groot gebruiker van ebay. Eigenlijk nooit geweest. Ik heb altijd tegen de ''onduidelijkheid'' aangelopen dat ik niet goed kon terugvinden wat de kosten per categorie waren. Ik heb echter nu gekeken, omdat ik het toch weer een poging wil gaan geven om producten binnen Europa te verkopen, maar ik zie enkel iets over plaatsingskosten van 0,35 cent, maar ik zie nergens duidelijkheid over de afdracht van kosten per categorie? Is dit afgeschaft en op een hoop gegooid met de plaatsingskosten, of zijn deze nog wel relevant en zoek ik verkeerd? 

Vraag over internationaal zenden erbij: Ik heb altijd de ervaring gehad wanneer ik internationaal ging zenden, dat ik zelf alles moest uitpluizen qua adres om het bij de ontvanger te krijgen. Ik heb bijvoorbeeld bestellingen uit China gehad. Heel ander adres format dan Nederland. Is hier een oplossing voor om dit makkelijker te maken in gebruik? Dit weerhoudt mij een beetje om internationaal weer te verkopen. 

Bedankt voor de hulp!

Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Kosten per categorie?

Alles is te vinden op de hulppaginas via "hulp en contact" , 35c. klopt, maar u heeft ook 150 gratis aanbiedingen (lees maar). Er zijn bijv. een paar uitzonderingen bijv. autos

Als u aan aanbied kunt u zelf instellen of u alleen in europa of wereldwijd verkoopt.

Adressen doe ik altijd copy/paste in word en uitprinten. Chinees adres maakt niet uit, lukt altijd bij mij.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord