annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem met verificatie bankafschrift

Goede dag,

Een paar dagen geleden werden in een keer mijn uitbetalingen geblokkeerd door ebay vanwege dat ik mijn bankrekening moest verifieren met een bankafschrift. Die heb ik doorgestuurd naar ebay en wordt afgekeurd vanwege dat er alleen mijn initialen op de bankafschrift staan en niet mijn volledige naam?! Ik heb meteen mijn bank gebeld (de triodos bank) en die vertelde mij dat alle banken in Nederland enkel initiale gebruiken op een bankafschrift en geen volledige naam. Maar ebay verteld mij dat andere mensen in Nederland hier geen probleem mee hebben en gewoon kunnen verifieren? Ook zeggen ze dat ik dan maar een bankrekening moet gaan openen bij een andere bank die wel een volledige naam op een afschrift zet?! Ik heb er nog geen gevonden... Is er nog iemand anders met dit probleem? Ze blijven erbij dat je volledige naam moet staan op een bankafschrift zonder enige uitzondering. Ook geen enkel ander document zoals een bankverklaring is mogelijk... Heb ook de SNS bank gebeld en hetzelfde verhaal, hun vonden het ook nog is vreemd verhaal van ebay.  Is er iemand met een idee of die een bank heeft met een volledige naam op hun afschriften? Ik weet niet meer wat te doen enkel ebay na vele jaren te verlaten voor etsy of amazon... Bedankt alvast voor jullie help!

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Goede dag, ik heb hetzelfde probleem tegengekomen. Is het jou gelukt om het op te lossen? 

Gr. Olga 

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Ik heb dit probleem ook. Is er al een oplossing?

Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Ik ben ook al dagen bezig en heb ook hetzelfde probleem. Ik heb nu mijn initialen in Ebay gezet maar dat accepteren ze ook niet. iemand al een oplossing?

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Hallo,

ook ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Telefonisch is Ebay service desk niet te bereiken. 1e keer heeft Ebay maar 1 bedrag gestort en afgeboekt. Daardoor liep verificatie mis en werd overgeschakeld naar bakafschrift verificatie. 3 keer afschrift gestuurd en 3 keer geweigerd. Ook na indienen van een vraag/klacht gaf men niet aan waarom de afschriften werden geweigerd. Ik hoop dat er een oplossing komt.

Bericht 5 van 5
laatste antwoord