Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

email versturen aan verkoper met foto

Hoi, ik wil een email versturen aan een verkoper met een foto erbij. Ik heb een zaak geopend omdat ik een lifepo4 accu heb besteld voor mijn electrische scooter en nu heeft de de accu niet 40 Ah capaciteit maar ongeveer 15 Ah gemeten capaciteit. Het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 494 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Wachten op include.ebaystatic.com...

Terwijl ik dit bericht typ staat in een andere tab al minutenlang een wit scherm omdat "Mijn eBay" blijft hangen op "include.ebaystatic.com. Je krijgt dan links onder de melding "wachten op include.ebaystatic.com...." Ik heb geprobeerd ebaystatic.com...

Beste aankoop op eBay

Hoi, Ik start dit draadje op om eens te kijken wat jullie beste aankoop ooit op eBay was. Ook kan u ons hier even vertellen waarom die aankoop zo uitzonderlijk was. Was het de prijs? De kwaliteit? Was de verkoper bijzonder behulpzaam? etc

Op 1 na hoogste bieder!!! Hoogste bieder annuleert. Wat nu?

Ik ben zojuist op 1 na hoogste bieder op een product. nu heb ik vernomen van de verkoper dat de hoogst biedende en hij er niet uitkwamen. En wilde hij het product aan mij verkopen voor meer dan het hoogste bod. Die van mij zat er net een eurootje ond...

• 151 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

totaal geen respons of pakket

Hallo allemaal ik heb een tijd geleden een item gewonnen bij een duitse verkoper, en hij heeft me direct feedback gegeven na mijn paypalbetaling, echter als ik hem om een track en trace code vraag of waar mijn pakket blijft komt er geen respons (zowe...

• 1284 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Geschil wegens automatisch bieden. geen reactie van ebay

Ik heb opgeboden tegen een automatisch bieder. Tijdens het biedingsproces merkte ik dat mijn biedingen direct overboden werden, waardoor ik verleid was meer te bieden. Later kreeg ik van ebay een bericht dat er een oneerlijke manier van automatisch b...

• 148 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelicht door verkoper

Ik heb een hoesje voor mijn samsung telefoon gekocht rond kerst, ik moest erg lang wachten tot deze daadwerkelijk verstuurd werd, volgens de verkoper kwam dit door drukte tijdens kerst. Ik vertrouwde erop dat het wel goed zou komen. Na 2 maanden werd...

• 142 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wijziging layout en mogelijkheden Ebay site.

Geachte lezer(es),Kan geen rechtstreeks contact krijgen met Ebay ( via contact us).Vandaar via deze weg dan maar een antwoord/reactie te krijgen.Ik koop nog wel eens wat gereedschap via Ebay vanuit Engeland.Nu heeft Ebay zijn site veranderd. De layou...

• 115 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hoogste bieder op beëindigde object, maar wat nu!

Goedendag,Een object is beëindigd en ik ben de hoogste bieder.Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd met mag ik je rekeningnummer, zodat ik het bedrag (inclusief verzendkosten) kan overmaken naar zijn rekening. Ik ben niet in bezit van een PayPal ac...

Verkoper veranderd prijs na kopen

Hallo, Ik heb een product gekocht, nu krijg ik een dag later een mailtje van de verkoper dat hij een verkeerde prijs op internet had gezet 175,- ipv 199,-. Nu wil de verkoper mij een ander product aanbieden dat ongeveer 175,- is. Maar ik ben toch gew...

• 221 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mag dit?

Onlangs heb ik via Ebay hetvolgende object gekocht en direct betaald met paypal http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360338736037&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Vandaag kreeg ik echter op mijn paypal email adres hetvolgende binnen: Dear Sir, B...

• 94 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

aankoop annuleren bij fout verkoper

hallo,ik heb de volgende vraag bij ebay neergelegd maar krijg geen antwoord, wat moet ik doen?ik heb een object gekocht en nu geeft de verkoper aan dat het wellicht een vals object is. nu wil hij de aankoop annuleren omdat ik er vanaf (wil/ga) zien. ...

• 157 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Feedback geven

Bij feedback geven kun je kiezen uit 25 - 50 en 100.Bij keuze 100 (moet er veel geven vandaar deze keuze 100) valt mij op als ik bijv. 15 feedbacks geef, dat er maar 5 gegeven worden, die andere 10 komen er op een of andere manier niet doorheen.Ebay ...

Malafide verkopers

Weet je waar ik nou zo'n hekel aan heb. Aan al die mensen die anderen een oor proberen aan te naaien. Net ook weer, ben ik op zoek naar een iPad, vind ik deze advertentie: [link verwijderd door de moderator: indien u een vermoeden heeft dat een verko...

• 126 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper stort Paypal betaling terug zonder reden

Op 28-12 heb ik een artikel gekocht en direct via Paypal betaald. Enkele dagen later staat het geld door de verkoper teruggestort op mijn Paypal account Ik heb direct de verkoper een mail gestuurd via Ebay en het Paypal adres om opheldering te krijge...

• 151 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos