Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Opgelicht door verkoper

Ik heb een hoesje voor mijn samsung telefoon gekocht rond kerst, ik moest erg lang wachten tot deze daadwerkelijk verstuurd werd, volgens de verkoper kwam dit door drukte tijdens kerst. Ik vertrouwde erop dat het wel goed zou komen. Na 2 maanden werd...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 132 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Wijziging layout en mogelijkheden Ebay site.

Geachte lezer(es),Kan geen rechtstreeks contact krijgen met Ebay ( via contact us).Vandaar via deze weg dan maar een antwoord/reactie te krijgen.Ik koop nog wel eens wat gereedschap via Ebay vanuit Engeland.Nu heeft Ebay zijn site veranderd. De layou...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 101 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hoogste bieder op beëindigde object, maar wat nu!

Goedendag,Een object is beëindigd en ik ben de hoogste bieder.Ik heb de verkoper een mailtje gestuurd met mag ik je rekeningnummer, zodat ik het bedrag (inclusief verzendkosten) kan overmaken naar zijn rekening. Ik ben niet in bezit van een PayPal ac...

Verkoper veranderd prijs na kopen

Hallo, Ik heb een product gekocht, nu krijg ik een dag later een mailtje van de verkoper dat hij een verkeerde prijs op internet had gezet 175,- ipv 199,-. Nu wil de verkoper mij een ander product aanbieden dat ongeveer 175,- is. Maar ik ben toch gew...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 200 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mag dit?

Onlangs heb ik via Ebay hetvolgende object gekocht en direct betaald met paypal http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360338736037&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Vandaag kreeg ik echter op mijn paypal email adres hetvolgende binnen: Dear Sir, B...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 81 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

aankoop annuleren bij fout verkoper

hallo,ik heb de volgende vraag bij ebay neergelegd maar krijg geen antwoord, wat moet ik doen?ik heb een object gekocht en nu geeft de verkoper aan dat het wellicht een vals object is. nu wil hij de aankoop annuleren omdat ik er vanaf (wil/ga) zien. ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 135 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Feedback geven

Bij feedback geven kun je kiezen uit 25 - 50 en 100.Bij keuze 100 (moet er veel geven vandaar deze keuze 100) valt mij op als ik bijv. 15 feedbacks geef, dat er maar 5 gegeven worden, die andere 10 komen er op een of andere manier niet doorheen.Ebay ...

Malafide verkopers

Weet je waar ik nou zo'n hekel aan heb. Aan al die mensen die anderen een oor proberen aan te naaien. Net ook weer, ben ik op zoek naar een iPad, vind ik deze advertentie: [link verwijderd door de moderator: indien u een vermoeden heeft dat een verko...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 114 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoper stort Paypal betaling terug zonder reden

Op 28-12 heb ik een artikel gekocht en direct via Paypal betaald. Enkele dagen later staat het geld door de verkoper teruggestort op mijn Paypal account Ik heb direct de verkoper een mail gestuurd via Ebay en het Paypal adres om opheldering te krijge...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 137 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betaald product annuleren?

Beste mensen, ik heb een vraag. Ik heb een skin gekocht voor de Iphone, volgens de verkoper word het binnen 48 uur verzonden. Nu heb ik het 8 dagen geleden gekocht en hij heeft het nog niet verzonden, heb hem gemailt en hij zei dat ze vrij waren rond...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 143 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Ebay onderneemt geen aktie tegen dubieuze verkoper

Via veiling koop ik een artikel en betaal ommiddelijk via paypal. Binnen 15 minuten krijg ik de betaling retour. (De verkoper weigert de betaling te accepteren omdat de biedprijs als te laag wordt beschouwd) Na enig onderzoek blijkt de verkoper hetze...

Wie kan mij helpen om te vertalen?? Duits naar Nederlands

Hoi allemaal,Ik heb onlangs iets besteld op ebay en ook een tracking nummer gekregen. Mijn item zou met de "Deutsche Post" verstuurd worden.Als ik dan mijn tracking nummer invoer op deze site dan krijg ik het volgende te zien:Der Empfänger konnte nic...

geen reactie van Ebay transactieproblemen

LS,ik heb recentelijk het winnende bod geplaatst op een dure stereoset, maar de verkoper heeft na de veiling mij bericht dat hij de set niet wil verkopen (waarbij ik ten zeerste vermoed dat hij mijn winnende bod te laag vind). Ik heb een aantal keer ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 295 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

verkoper alsnog betalen na 30 dagen

ik heb een object gekocht in de drukte die ik vergeten ben te betalen nu komt er een geschil wat wel logish is. maar als ik op de link klik van nu betalen geeft die dit:Dit object kan niet worden betaald. Mogelijk is het reeds betaald, meer dan 30 da...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 159 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos