Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Dit geloof he niet!

In april 2020 heb ik iets besteld en betaald bij ebay. Het is nu 20 juni 2020 en het bewuste artikel is nog steeds niet bezorgd bij mij. Ebay wijt het probleem aan de bezorger. Aan wie het ligt zal me eerlijk gezegd een worst wezen; ik heb iets gekoc...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 380 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Betaald maar niet verstuurd!

sinds februari heb ik een n64 game sealed betaald maar nog steeds niet ontvangen....., de verkoper reageerd op niets eb ook ebay zelf reageerd niet op een mail hierover....Wat moet ik doen nu en is hier een oplossing voor??Bestel nu toch al enkele ma...

hoeveel tijd om te betalen

hoeveel tijd heb je om te betalen als je op een nu koop hebt gereageerd want het duurt 3 dagen voor het geld van mijn bankrekening op mijn paypal rekening staat.

Oneerlijke biedingen

Hallo, Ik sta op het punt om ebay te gaan verlaten in verband met oneerlijke biedingen hier via automatisch biedsysteem. Ik weet hier zijn programma's voor te kopen/ illegaal te downloaden. Maar ik ben vandaag bijvoorbeeld tot een minuut voor einde v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2093 Weergaven
  • 9 replies
  • 1 kudos

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

goedendag, ik heb zojuist wat gekocht, namelijk twee ringen, maar nog niet betaald, en de ringen zijn ook nog niet verstuurd.. dit is al een tijdje geleden gebeurt, dus ik wilde in de eerste instantie het annuleren, wat ik dus nergens kon vinden. Ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 13884 Weergaven
  • 16 replies
  • 0 kudos

betalen via paypal maar blijft om creditcard gegevens zeuren

Hallo, Ik heb geld op Paypal staan, ik selecteer een product bij Ebay wat ik wil kopen ik selecteer paypalDaarna krijg ik een popup dat ebay mij wil inloggen bij Papyal. dat doe ik maar dan krijg ik een scherm dat ik creditcard gegevens in moet vulle...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1720 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mijn 2FA verhinderd mij in te loggen

heb een nieuwe iPhone gekocht en backup terug gezet. Nu wil ik inloggen op Ebay, maar ik heb 2FA enabled. Nu zegt hij dat hij een bericht naar mijn device heeft gestuurd, maar ik ontvang niks. Dus ik dacht, log ik even in op mijn iPhone op Ebay, maar...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 532 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Mijn aankoop, Loose gemstone Green color Moissanite stone,

Goede Dag Zou graag van aankoop van de Moissanite stone art. nr. van verkoper Afzien. Zat op de verkopers site moest naar de telefoon toen heeft mijn Klein Dochter 7 Jaar oud. Op een toets gedrukt wist dit niet. Totdat ik vanmorgen mijn emails las, b...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1036 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ebay.nl/up??? Waarom?

Ik heb net een eBay account aangemaakt. artikel gevonden en op 'kopen' gedrukt, toen wilde ik op bevestigen klikken maar er staat nu :om verder te gaan hebben wij eerst meer gegevens van u nodig, ga naar eBay.nl/up maar ik vind dat erg onduidelijk. W...

Paypal

Hoe kan ik een ander paypal adres op ebay zetten?