Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Product niet ontvangen en verkoper van Ebay verdwenen

Een paar weken geleden heb ik via ebay een product gekocht. Dit product is nog steeds niet bezorgd en de verkoper is ook niet meer op ebay te vinden. Bij de bestelling staat dat de verkoper niet meer bij ebay staat ingeschreven. Is er een manier om a...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 7901 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelicht door onoplettendheid van eBay

Ik was al een tijd op zoek naar een stel Devialet luidsprekers. Op Marktplaats wordt alleen maar beschadigd spul aangeboden dus ben ik op eBay gaan kijken.Tot mijn geluk tref ik tussen tal van aanbiedingen een set aan die mij aanstaat. De Italiaanse ...

• 7385 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Verkoper zegt ophalen, maar verzend item?

Goedendag, Ik heb vandaag mijn eerste veiling gewonnen op Ebay. Voor de aankoop een paar keer heen en weer contact met verkoper via email.Bij de adv stond "alleen ophalen", geen probleem. Vanmorgen vroeg betaald via Paypal, nu staat er dat mijn item ...

• 8182 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Retouneren van mijn objecten - Hoe?

Besta forum leden, Ik loop al 3 weken tegen enkel wat nare problemen aan bij eBay Nederland. Ik heb recent een object aangeschaft (tamelijk duur, 1600 euro). Dit object voldeed niet 100% aan mijn eisen en de beloftes van de verkoper. Na wat bericht w...

Priority shipping betekend niet snel

Ik heb iets gekocht met priority shipping maar dit kost me totaal 160 voor een pakket van nog geen kilo. Blijkt dat priority niet betekend snel maar een verzamelnaam voor het feit dat ze je zending verzamelen in een hub en dan gaan zoeken naar een ma...

Dit geloof he niet!

In april 2020 heb ik iets besteld en betaald bij ebay. Het is nu 20 juni 2020 en het bewuste artikel is nog steeds niet bezorgd bij mij. Ebay wijt het probleem aan de bezorger. Aan wie het ligt zal me eerlijk gezegd een worst wezen; ik heb iets gekoc...

• 3893 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Betaald maar niet verstuurd!

sinds februari heb ik een n64 game sealed betaald maar nog steeds niet ontvangen....., de verkoper reageerd op niets eb ook ebay zelf reageerd niet op een mail hierover....Wat moet ik doen nu en is hier een oplossing voor??Bestel nu toch al enkele ma...

hoeveel tijd om te betalen

hoeveel tijd heb je om te betalen als je op een nu koop hebt gereageerd want het duurt 3 dagen voor het geld van mijn bankrekening op mijn paypal rekening staat.

Oneerlijke biedingen

Hallo, Ik sta op het punt om ebay te gaan verlaten in verband met oneerlijke biedingen hier via automatisch biedsysteem. Ik weet hier zijn programma's voor te kopen/ illegaal te downloaden. Maar ik ben vandaag bijvoorbeeld tot een minuut voor einde v...

• 23770 Weergaven
  • 9 replies
  • 1 kudos

Per ongeluk wat gekocht, nog niet betaald.

goedendag, ik heb zojuist wat gekocht, namelijk twee ringen, maar nog niet betaald, en de ringen zijn ook nog niet verstuurd.. dit is al een tijdje geleden gebeurt, dus ik wilde in de eerste instantie het annuleren, wat ik dus nergens kon vinden. Ver...

• 53125 Weergaven
  • 16 replies
  • 0 kudos