Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verkoper wil accepteerde geen biedingen of aankopen van mij?

Sinds gisteren lukt het mij opeens niet meer om iets te kunnen kopen. Nadat ik mijn keuze heb gemaakt en op de "kopen" knop druk krijg ik telkens bij verschillende verkopers dezelfde melding. Er word ook een foutcode gegeven maar die ben ik nu even k...

geen geld terug na retourneren paypal nu geblokkeerd

6 mei een verlagings set van 185 euro bestelt. Alles netjes ontvangen en naar garage gebracht om te installeren. Eenmaal geinstaleer was de auto in plaats van 7 cm lager 5 cm hoger. Set verwijderd schoongemaakt en aangegeven bij berkoper dat het fout...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1643 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Verkoper bied 1 artikel 2x aan

Vraagje:Mag een verkoper 1 object 2x aanbieden?Het gaat om een object waarvan er maar 1 bestaat (met de hand gemaakt edelsteen object).De verkoper bood hem tegelijkertijd 2x aan onder verschillende objectnummers.1 advertentie met een vaste prijs met ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 437 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Foutcode 70203 70083

Hallo,Wij hebben een mail gehad van Ebay om een betaling opnieuw te doen. Als ik op de link betalen in de mail klik krijg ik foutcode 70203 70083: This item isn't available in the requested quantity. It may have been purchased already, or the listing...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 329 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Maximum bestelbedrag overschreden

Ik heb een veiling gewonnen, nu krijg ik dit bericht ineens. heb goede feedback op Ebay en betaal altijd alles netjes op tijd. Je hebt het maximumbestelbedrag overschreden. Verwijder een aantal objecten of neem contact op met de verkoper voor het nie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 792 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Annulering object

HalloIk heb vandaag een item gewonnen met een veiling.Vandaag betaald en even daarna krijg ik een annulering van betaling.. Ik zie op PayPal dat de betalingen zijn door gegaan naar de verkoper. Krijg ik deze terug als ik het geschil sluit met het ant...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 537 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Verkoper annuleert mijn aankoop zonder geldige reden

Geachte heer/mevrouw,Enige tijd geleden heb ik voor 460$ aan Pokemon booster packs gekocht bij Ebay store(tje). Dit was verdeeld in 2 advertenties. Bij 1 van de advertenties zat ook een ''Mew Collection Box''. Een onbelangrijk extra voor mij wat onge...

Verkeerd besteld

Ik heb een verkeerde schoenmaat besteld hoe kan ik dit wijzigen.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 507 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Term "NIEUW" artikel

Goedemiddag, Ik heb een week geleden iets gekocht op ebay (duitsland, dat dan weer wel), waar in de beschrijving "nieuw" (Artikelzustand: Neu) staat. Het werd gister geleverd en de doos was nieuw en leek onbeschadigd. De inhoud was niet compleet, vol...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 399 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Ik kom er niet uit, please help...

Hallo iedereen, Als eerste bedankt voor jullie aandacht.Graag wil ik jullie mijn situatie voorleggen want ik kom er niet uit. Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe cabriokap (van stof) gekocht in Amerika voor mijn cabriolet auto.Nu geeft het bedrijf 6 ...

Wat is identiteit biders beschermd?

Bij het bieden wordt ik geconfronteerd met anonieme bieders (identiteit bieder beschermd). Wat is de reden vaoor deze discriminerende benadring en waaro past EBY die toe? drs A.P.Ranner

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 332 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Paypal biedt schijnbescherming!!!!

Ik heb de pijnlijke ervaring opgedaan dat PAYPAL's kopersbescherming totaal geen zekerheid biedt tegen verloren gegane artikelen. Ik had artikelen uit Duitsland gekocht en is door DPD opgestuurd; deze zijn het kwijtgeraakt.Dus ik dacht; maakt niet ui...