Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verkoper weigert terugbetaling: transactie is niet geannuleerd

Op 24 april heb ik een horloge gekocht en betaald via PayPal, de waarde was (inclusief verzendkosten) 3.250 euro. Na een week heb ik aan de verkoper laten weten dat ik het horloge niet wilde houden omdat ik geen extra links kon bijbestellen omdat de ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 496 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

geschil met verkoper

Op 4 maart bestel ik iets en 8 maart verstuurd de verkoper me het pakket, ik kreeg geen tracking-nummer dus ik zit dus te wachten tot ik hem een maand later een berichtje stuurde waar mijn pakket bleef. DIt is dialoog die had: 4 April Ik: i still hav...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 252 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ebay verslechterd kopers bescherming

Ebay en kopers bescherming word er niet beter op.Iets kopen,heb betaald maar niks ontvangen .voor heen kon je een paypal zaak maken maar na 1-12018 kan dat niet meer nu moet dat via Ebay zelf en ebay gaat met het steeds op rekken van de leverdatum va...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 385 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

slechte ervaring met , tijd rekken tot na feedback tijd.

2 september 2017 iets besteld, de verkoper houdt vervolgens de koper aan het lijntje tot na de feedbacktijd, daarna wordt de sfeer grimmiger en zegt hij een terugbetaling te doen, maar ook deze blijft uit. Ik zoek nu een manier om deze verkoper aan t...

blokkeren bieder

Een door mij via PayPal betaald item is nooit ontvangen. Natuurlijk is via een normale PayPal procedure het geld terug gevraagd en ontvangen. Daarna heeft de verkoper mij als bieder geblokkerd. Ik vind dat buitengewoon onbeschoft en onbegrijpelijk da...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 313 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

meer acties menu bevat geen link naar de invoice

Voor mijn kwartaal overzicht heb ik invoices nodig.Normaal kan ik bij ebay de invoices bij mijn aankoopgeschiedenis vinden. Maar nu zie ik bij elk item een knop "meer acties" met daaronder alleen 2 niet relevante opties.Ik wil de originele paypal lin...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 492 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Gewonnen veiling Maar verkoper wil mijn centen niet.

Eergisteren 2 dysons stofzuigers gewonnen op ebay het was een veiling.Ik heb netjes proberen met paypal te betalen gelijk toen ik zag dat ik gewonnen had.En daar komt tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee verkoper weigerd het geld in ontvangst te nemen. Ebay ge...

Iets gekocht perongeluk en kan het niet betalen.

Ik was net met mn vriend aan t kijken op ebay voor een goede tablet we hadden er een gevonden en ik had er op geboden.Niet beseffend hoe ebay werkt. Is de eerste keer dat ik hier op kijk.Heb ik de tablet dus perongeluk gekocht wat niet de bedoeling w...

mijn ebay

ik kan niet meer in mijn ebay komen het opent zich niet?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 483 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

I can't acces Ebay

Ik krijg de volgende melding als ik de Ebay website wil bezichtigen, Access DeniedYou don't have permission to access "http://www punt ebay punt nl/" on this server.Reference #18.86643e17.1499796981.452b3b4 Ik heb nog nooit iets verkocht op Ebay of m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 342 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

artikelen niet meer in bulk kopen?

Ik koop regelmatig cd's en boeken bij medimops uit duitsland.tot mijn stomme verbazing kon ik een gedeelte van de lijst nog op de oude manier kopenmaar de andere artikelen die ik bij dezelfde order wilde toevoegen wordt onmogelijk gemaaktebay gaat nu...

Cheque al betaaloptie aangeklikt

Ik had iets leuks gezien op eBay en erop geboden. Toen ik het wou gaan kopen/betalen keek ik tussen de betaalopties maar heb ik de verkeerde aangeklikt. Ik heb op cheque geklikt en nu snap ik er niks meer van.Kan iemand mij helpen?? Heb al 2 mails na...

Cheque al betaaloptie aangeklikt

Ik had iets leuks gezien op eBay en erop geboden. Toen ik het wou gaan kopen/betalen keek ik tussen de betaalopties maar heb ik de verkeerde aangeklikt. Ik heb op cheque geklikt en nu snap ik er niks meer van.Kan iemand mij helpen?? Heb al 2 mails na...