Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kan niet retourzenden?

Beste mensen, Ik heb iets gekocht in de UK wat niet voldoet, en wil het retourzenden. De verkoper vindt dat prima, ook zie je bij het item dat retourzendingen geaccepteerd worden. Maar hoe dan? De verkopende partij zegt dat je dan naar aankoopgeschie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 199 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

abnormale prijzen voor nieuwe telefoons

kan iemand vertellen dat dit geen fake is? ik zie diverse nieuwe huawei telefoons te koop voor zeer lage prijzen het lijkt wel of dit van dezelfe persoon is met andere account...

spullen uit china of honkong

spullen kunnen lang onderweg zijn als ze uit honkong of china komen, en dan kan je ineens geen feedback meer geven . ebay moet deze tijd langer maken , maar je kan ook nog eens niet echt in contackt komen met ebay hierover, waar kan je gewoon een ema...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 361 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Geen bevestiging van eBay-aankoop

Hadden we vorige week grote problemen met het betalen van aankopen op eBay, deze week merk ik dat het computersysteem nog altijd niet helemaal soepel verloopt. Ik heb zowel gisteren als eergisteren een aankoop gedaan op eBay, maar ontving in beide ge...

Te laat ontvangen item

Goededag, Mag een aankoop geannuleerd worden wanneer deze later komt dan beloofd? Een keuze om een item te kopen hangt vaak af van de beloofde leverdatum (vanwege een feest, cadeau etc.). Hoeveel ruimte heeft een verkoper concreet om hiervan in de pr...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 314 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik krijg een error code bij koop direct

Onderstaande foutmelding ontvang ik wanneer ik op de button koop direct druk... Je kunt dit object niet kopen omdat de verkoper momenteel geen betalingen kan accepteren.Error code: 70205 70297 Ik heb de verkoper gecontacteerd, maar die geeft, na tele...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1107 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos