annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper annuleert mijn aankoop zonder geldige reden

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heb ik voor 460$ aan Pokemon booster packs gekocht bij Ebay store(tje). Dit was verdeeld in 2 advertenties. Bij 1 van de advertenties zat ook een ''Mew Collection Box''. Een onbelangrijk extra voor mij wat ongeveer 20$ waard is. 

Koper annuleert ALLEBEI de aankopen zonder overleg, met als reden ''de box is beschadigd''. 

1. Een refund waren we makkelijk uitgekomen
2. Het ging me om de pakjes
3. Deze verkoper verkocht toen en verkoopt nu nog steeds honderden Mew Collection boxes in aparte advertenties. Heeft ze dus gewoon op voorraad.
4. Het annuleren van de 2e aankoop van andere advertentie is helemaal niet uitgelegd, hier zat die box niet eens bij.


De packs waren zeer scherp geprijsd, heel aantrekkelijk voor mij dus. Ik heb het gevoel dat verkoper dit door had toen ik ze allemaal kocht en waarschijnlijk ze voor hogere prijs wil gaan verkopen.

Ik heb natuurlijk Ebay gemailed maar die proberen er wel heel erg makkelijk vanaf te komen. Ja het mag niet en het is niet gepast en we gaan er op letten.

Kan ik nog iets doen?

Mvg,

Masalaar


Bericht 1 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Verkoper annuleert mijn aankoop zonder geldige reden

Als ik het goed begrijp heeft de verkoper alles geannuleerd, maar u heeft ook gelukkig niet betaald.

Het was ook in een Ebay store en niet in de veiling heb ik begrepen.

Uw gevoel (bang voor wederverkoop) zal wel terecht zijn neem ik aan.

Van Ebay hoeft u verder (en ook de verkoper) niets te verwachten.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord