annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper zegt ophalen, maar verzend item?

Goedendag, Ik heb vandaag mijn eerste veiling gewonnen op Ebay. Voor de aankoop een paar keer heen en weer contact met verkoper via email.

Bij de adv stond "alleen ophalen", geen probleem. Vanmorgen vroeg betaald via Paypal, nu staat er dat mijn item verzonden is?

Is dit normaal op Ebay?

Na aankoop al 2x gemaild naar verkoper, maar de hele dag al geen antwoord (voor aankoop reageerde hij telkens binnen n uur).

 

Ben ik te wantrouwend en/of te ongeduldig?

 

Vr. Gr. Willem

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Verkoper zegt ophalen, maar verzend item?

ik zou maar even rustig afwachten. U heeft per payal betaald dus u heeft kopersbescherming

Als het na 3 weken er nog niet is, dan claim indienen (zie onderaan "transactieproblemen"oplossen

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Verkoper zegt ophalen, maar verzend item?

Ondertussen heeft ie wel een nieuw (ander) item te koop aangeboden. Maar geen tijd om terug te mailen.Smiley Verdrietig

 

Gewoon nieuwsgierig:

Is het normaal dat een item als "verzonden" wordt aangegeven, ook als het afgehaald zou moeten worden?

 

Misschien een standaard iets van Ebay als de betaling voltooid is? Of moet de verkoper dat handmatig aangeven?

 

Het dollartekentje en het "doosje" staan bij het gekochte artikel, het icoontje met de pen en de envelop zijn nog lichtgrijs.

 

Vr. Gr Willem

Bericht 3 van 3
laatste antwoord