annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom krijg ik amazon spam, op het e-mailadres, dat ik alleen voor ebay gebruik?

Ik zag geen enkel "bord" waar ik deze vraag logischerwijs kon stellen. En ik zag nergens hoe ik normaal contact met de klantenservice kon opnemen. Vandaar dan maar hier.

 

Op het e-mailadres, dat ik al jaren exclusief voor ebay gebruik, kreeg ik vandaag opeens spam voor amazon. Dat is in Nederland niet alleen illegaal, maar ook nog eens zeer klantonvriendelijk. 

 

Ik verwacht een snel, fatsoenlijk en constructief oplossend antwoord voor deze criminele daad.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Waarom krijg ik amazon spam, op het e-mailadres, dat ik alleen voor ebay gebruik?

Ja, dat is heel vervelend, maar op deze community site treft u alleen maar leden van ebay aan (dus net zoals u), geen ebay medewerkwers.

U kunt ebay ook wel emailen (zie hulp en contact) maar verwacht op deze vraag geen antwoord.

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Waarom krijg ik amazon spam, op het e-mailadres, dat ik alleen voor ebay gebruik?

Bedankt voor je antwoord.

 

Ebay heeft wel gereageerd, maar probeerde iedereen te beschuldigen, behalve zichzelf. Eerst moest ik amazon.com maar contacten. Aangezien dit een spam was, met nep-links, leidde dat natuurlijk nergens toe. Toen lag het de hele tijd aan mijn beveiliging.

 

En mocht er een heeeeeeel klein kansje zijn, dat ze een datalek hebben, zouden daarover niks meer laten horen. Arrogant, maar ook onwettig. Bedrijven moeten een datalek tegenwoordig melden.

 

Als ik even googel op 'amazon spam ebay address', zie ik dat ik zeker niet de enige ben, die op zijn unieke ebay e-mailadres word gespamd. Er is dus waarschijnlijk sprake van een datalek. Ik denk dat we ebay maar een handje moeten helpen en het voor hen melden...

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Waarom krijg ik amazon spam, op het e-mailadres, dat ik alleen voor ebay gebruik?

Hele late reactie... maar de emails heeft u te danken aan de (ver-)koper waar u mee te maken heeft gehad.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord