Veilig handelen voor kopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Geen geld terug ?

In Juni heb ik een product gekocht met mijn masterCard, al snel bleek diegene niet te vertrouwen .Netjes mijn geld terug gevraagd maar natuurlijk geen gehoor.Geschil geopend en Ebay heeft het onderzocht . Weken lang kreeg ik geen antwoord en later za...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 939 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Verkeerde item

Ik weet totaal niet waar ik moet zijn om dit te melden en reporting item snap ik totaal niet.Ik was aan het rondzoeken naar iets.De titel van de item is heel iets anders dan het plaatje zelf. Het is alleen de code dat niet klopt, gaat om een pokemon ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1031 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Min account is gehackt en krijg nu allemaal geschillencommissies om terugbetaling om dat producten n

Mijn account is gehackt en krijg nu allemaal klachten omdat producten niet geleverd zijn. Allemaal met geschillen toestanden. Ik kan niks op help vinden en krijg ook geen contact met eBay omdat de email allemaal automatisch worden verzonden. Help....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1110 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Mijn eBay-wereld.

Wanneer ik naar de sitemap ga, zie ik rechts bovenaan de pagina een link naar "Mijn eBay-wereld" als ik daarop klik, krijg ik de gegevens van ene "ws" te zien.Als ik de link kopieer en "ws" verander in mijn naam, krijg ik mijn eigen gegevens te zien.

ik ben overboden op mijn bod van GBP.161. nu is dat bod van GBP 240 ingetrokken..hoe zit dat met mij

heb op 1 Omega Seamaster Titane waar reeds geboden was GBP 131. 'n maximum-bod van GBP 235. geboden waardoor het hoogste-bod op eBay kwam van GBP 161. kort voor einde werd ik overboden met GBP 240. 1 min.later word dit bod ingetrokken maar inplaats v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 450 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

fout ebay aankoop! double betaald!

Ik heb 7/8 items besteld en afgerond, Vervolgen paar dagen later zag ik dat winkelmandje nog niet geleegt was!!Ook niet in purchase histort te zien! Dus ik alles weer bestellen, en opeens krijg ik een email van de verkoper dat ik aantal dagen geleden...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 505 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

kan je een voorstel intrekken

Soms kan je een artikel te kopen voor een bepaalde prijs of een voorstel te doen met uiteraard een lagere prijs. De verkoper kan dan op het voorstel al of niet ingaan. De vraag is of je er zelf ook van af kan zien.

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2841 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos