Veilig handelen voor kopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Fraude?

Nu zie ik een nintendo 3DS staan voor 18,50 euro. Ik heb deze gisteren aangegeven, maar in de tussentijd zijn er weer 17 verkocht. (47 verkocht nu) De verkoper geeft aan uit Engeland te komen, je moet betalen met Aus, dollar, en de post is Australian...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 375 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Is de verkoper verplicht om te verkopen?

ik heb een veiling gewonnen op ebay waar ik zeer blij mee ben. Een object wat nieuw 500 euro kost heb ik voor 140 incl verzending. Alleen vertelt de verkoper niet veel over het object, en heb ook nog nooit een bericht van hem gekregen over vragen die...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1180 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Automatisch bieden... door verkoper?

Hallo allemaal, Ik kon maar één berichtje vinden over een automatische bieder, dus plant hier deze vraag. Ik heb zojuist op een aantal objecten van dezelfde verkoper geboden. Het aantal biedingen liep per object dan ook met 1x per keer op (mijn bod d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 366 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

bieden op eigen veiling

hoi allemaal. een paar maand geleden heb ik iets bij een persoon gekocht,30 sec van te voren stond het nog op 1 euro en toen heel snel op 6 euro,maar geen probleem dat was heel goed koop,tot dat ik ben gaan kijken naar zijn gescheidenis en punten,en ...

blokkade voor kopen

Hallo Allemaal. Bij een verkoper zag ik een paar items die ik graag wilde kopen. Ik had al eerder zaken met hem gedaan en dacht tot beider tevredenheid. Bij het eeste bod ging het al mis. Ik was door hem geblokkeerd. Ik was stomverbaasd en boos natuu...

opgelicht? hulp advies a.u.b ?

Eind januari set gebruikt gereedschap / toebehoren gewonnen. 140 euro 16 verzending Verkoper uit DE accepteert alleen overschrijving verkoop , 65 ( nu 66 ) feedback van tevreden mensen.tis niet iets zeer gewilds en een originele foto en verkoopt door...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 99 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Frauduleuze verkoper?

Goedenavond allemaal,ik koop vaak iets in duitsland, maar heb nu snel geboden op iets dat ik graag wilde hebben en gewonnen en achter af heb ik het gevoel dat het iet klopt om de volgend redenen:1) Advertentie geeft aan dat betalen via paypal mogelij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 177 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos