annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

Ik heb een bod gewonnen maar voordat ik iets ga betalen wil ik natuurlijk wel weten dat ik er goed aan doe.

De verkoper heeft 16 positieve feedback, maar nu ik ga kijken is dat alleen maar van items kopen die alle onder de 10 euro waren.
Meeste zelfs onder de 2 euro....
Verder is het bedrag waarvoor het verkocht wordt ook niet aannemelijk, een iPad voor 495 euro maar gratis express verzending over heel de wereld.

Ook is de verkopers locatie Portugal maar valuta britse pond, ebay land is ook uk.

Wat denken jullie doe ik hier verstandig aan ?

(betaling word alleen per paypal geaccepteerd)
Bericht 1 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

En dat had je je niet kunnen bedenken voordat je bood op de veiling?

Je hebt twee opties, betalen of niet betalen. Bij niet ontvangst zou je kunnen claimen bij PayPal, maar als hij zijn rekening heeft geplunderd maak je weinig kans je geld terug te krijgen. ls je Paypal met CC betaald, dan heb je daar eventueel nog een kans om je geld terug te krijgen bij niet ontvangst.

De grote vraag is echter wil je met zo'n bedrag het risico lopen? Die vraag kun jij alleen beantwoorden

Gerda
Bericht 2 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

kopersbescherming
Community-lid
Ik heb hier ook nog een aipet liggen voor maar 175 euro met exclusieve nonshipping voor 75 extra maar die wil je vast ook niet hebben.

Het woord zegt het al, ai pet.
Bericht 3 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

"2 "

Nu KB in mijn ebay bovenaan de bekende reklame
van Paypal

Veilig, Snel, Gratis, en een man die heerlijk ontspannen
op de sofa ligt,

Ik snap de OP niet zo, verkoper accepteeert toch
Paypal en bovendien noemt ebay hem ook WINNAAR.

Wat wil een mens nog meer? d.i. toch FANTASTIES ?!

groetjes en een prettige dag, en veel succes
met verkopen en kopen bij ebay.

groetjes Niek
Bericht 4 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

deveny55
Community-lid
verkopen op UK doen een heleboel verkopers, of op com
dan heeft hij een groter bereik dan wanneer hij in portugal zou plaatsen.

maar dit is algemene info, heeft niets met de betrouwbaarheid van de verkoper te maken..dat is een ander verhaal.

dromen


dromen
Bericht 5 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

stephanthecollector
Community-lid
Ik heb een bod gewonnen maar voordat ik iets ga betalen wil ik natuurlijk wel weten dat ik er goed aan doe.

Tja OP dat had je van tevoren ook kunnen bedenken.

Verder is het bedrag waarvoor het verkocht wordt ook niet aannemelijk, een iPad voor 495 euro maar gratis express verzending over heel de wereld.

Tja ik denk dat de verkoper het niet erg vindt als u iets meer betaald zodat het bedrag aannemelijker wordt.

Kortom zelf uitmaken hoe graag u de IPad wilt hebben en of u er een aantekening voor over heeft om niet te betalen, verder kunt u een verzoek tot annuleren indienen bij de verkoper, als de verkoper hiermee akkoord gaat dan krijgt hij/zij tenminste de verkoopcommisie terug.




Photobucket

Stephan

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

kopersbescherming
Community-lid
Dit is gewoon een poging tot oplichting, maar ga gerust uw gang: PayPal sluit immers de deal.
Bericht 7 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

abeldoorn
Community-lid
hoe vaak moet het nou nog gezegd worden, koop dat soort speeltjes nou bij de winkel om de hoek of een grote mediaketen. Wat doe je als hij kapot geleverd wordt, als de software in het spaans is? als er dode pixels op het display staan? als het een neppered uit china is?
Ok, je bent nu wat minder kwijt (als je het al geleverd krijgt),maar je hebt garantie tot ehh aan de brievenbus, en dan maar weer roepen en huilen dat je bent opgelicht etc...
Bericht 8 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

ebygumt
Community-lid

Een oude koe uit de sloot.

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

Er valt altijd wel wat te leren van ouwe koeien...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 10 van 11
laatste antwoord