Veilig handelen voor kopers
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verkoper SChatjes 2

Heeft iemand ervaring met schatjes2 ? Zij zegt al 2 weken dat ze geen geld heeft ontvangen maar ondertussen heb ik 2 screenprints van de betaling gestuurd en er komt geen reactie. Ik heb ook nogmaals gevraagd om het correcdte banknummer, maar daar re...

Claim niet betaald object

Een verkoper is een geschil tegen mij gestart omdat ik een object niet betaald zou hebben. Ik heb deze destijds echter direct betaald en heb zelfs bevestigingen van zowel paypal als de verkoper zelf dat het binnengekomen is. Ik ben het dan nu dus ook...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 156 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hoe meld ik fraude?

Ben al ruim een uur aan het zoeken over de hele ebay site maar een antwoord kan ik niet vinden. Ik heb zojuist 2 aankopen gedaan bij 1 verkoper en kom er nu achter dat een heleboel aan de aanbieding(en) niet klopt. Dit is de link van het item wat ik ...

aanbieding was oplichting?

Beste forumbezoekers, Sinds vorige week was ik in onderhandeling met een eBay verkoper die Apple iPhone's verkocht via een veiling. Omdat ik voor het eerst zo'n groot bedrag zou spenderen via eBay heb ik met de verkoper contact gehad over het leveren...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 162 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

replica afval pillen

hoi kan iemand mij helpen, ik heb afval pillen gekocht, heb het ook al ontvangen. ik had tijdje terug afval pillen geslikt en was enorm afgevallen, dus ik dacht koop ik het dit x wel zelf via ebay omdat de pillen normaal gesproken zo duur zijn. nou h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 360 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Gewonnen, maar vertrouw het eigenlijk niet

Ik heb een bod gewonnen maar voordat ik iets ga betalen wil ik natuurlijk wel weten dat ik er goed aan doe. De verkoper heeft 16 positieve feedback, maar nu ik ga kijken is dat alleen maar van items kopen die alle onder de 10 euro waren. Meeste zelfs...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 195 Weergaven
  • 10 replies
  • 0 kudos