annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Claim niet betaald object

penjod
Community-lid

Een verkoper is een geschil tegen mij gestart omdat ik een object niet betaald zou hebben. Ik heb deze destijds echter direct betaald en heb zelfs bevestigingen van zowel paypal als de verkoper zelf dat het binnengekomen is. Ik ben het dan nu dus ook niet eens met dit geschil.


 


Ik heb geprobeerd hierover een aantal keer in contact te treden met deze Duitse verkoper. Hij reageert nergens op. Ook heb ik hierover al geprobeerd een bezwaar in te dienen bij ebay met bewijsstukken. Daarna heb ik nog een aantal keren contact gehad met customer "support". Ook weer met bewijsstukken. Zij doen echter niks voor me en zeggen dat ik dit geschil zelf moet oplossen.


 


Ik begrijp niet meer hoe ik dit nu nog kan doen en ben niet van plan 2 keer voor dat object te betalen. Kunnen jullie mij svp hiermee helpen? Ik word er aardig wanhopig van en vandaag zou de laatste dag zijn dat ik opnieuw kan betalen?


 


Alvast bedankt!!!!!

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Claim niet betaald object

het_regent
Community-lid

Start een PayPal claim voor niet-ontvangen anders bent u uw betaling ook nog kwijt.


Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Claim niet betaald object

abeldoorn
Community-lid

maar toch, als u met pay-pal heeft betaald, dan registreert de ebay software dat en kan de verkoper geen geschil starten wegens niet betalen.


Dus of.... u heeft niet met pp betaald (of wel, maar er is iets fout gegaan, is de betaling wel van uw account afgeschreven bijv?)


..... of het geschil is ergens anders voor geopend ...... of ebay heeft de regels weer eens veranderd en ik loop zelf achter de feiten aan nu...

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Claim niet betaald object

megabyte.71
Community-lid

Ik heb ongeveer hetzelfde , Blijkbaar is het wel mogelijk een geschil te openen ondanks dat het ebay systeem zegt dat het betaald is.


 


In mijn geval nog leuker, ik heb een pay pall mail betaald, ebay systeem betaald. Alleen in mijn account is hij opeens wel foetsie. en wat er gebeurd is ...joost mag het weten. 


 


Customer support reageert amper tot niet met gevolg dat ik nu een aantekening heb, terwijl het systeem gewoon op betaald staat, hoe het kan....vertel het maar , maar blijkbaar kan het.

Bericht 4 van 4
laatste antwoord