annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper in Duitsland (**********) betrouwbaar ondanks vele reviews?

Beste allen,

 

Graag zou ik jullie advies willen. Ik ben met een verkoper( gebruiker: *****) uit Oberhausen Duitsland eruit gekomen om een product aan mij te verkopen voor 170 euro. Hij heeft geen paypalaccount en wenst bankoverschrijving. Nu ben ik daar niet zo happig op en ik vroeg hem of ik eerst de helft kon betalen en bij ontvangst het overige. Verkoper wenste dit niet en wilde gelijk hele bedrag anders geen deal; hij beweert dat hij betrouwbaar is omdat hij bijna 900 positieve reviews heeft(klopt ook) en gaf me voor de zekerheid zijn adresgegevens. Ik heb het even gegoogled maar via een duitse telefoongids kwam ik op een heel ander persoon terecht op dat adres(heb de verkoper nog niet hiermee geconfronteerd, wil eerst jullie advies). Wat zou ik volgens jullie het beste kunnen doen, aan de ene kant heeft hij veel positieve reviews maar aan de andere kant vind ik dat adresverhaal een beetje dubieus. Ik heb ook zijn bankgegevens gekregen dus indien ik hier iets mee..? Ik hoor graag van jullie.

 

Gr

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Verkoper in Duitsland (**********) betrouwbaar ondanks vele reviews?

eBay is zeer betrouwbaar, vooral met PayPal.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Verkoper in Duitsland (**********) betrouwbaar ondanks vele reviews?

Dat een Duitser geen gebruik maakt van PP is niet zo zeldzaam. In Duitsland is PP niet zo populair. Erg veel verkopers bieden het niet aan en nog meer kopers betalen er niet mee.

Bericht 3 van 3
laatste antwoord