annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper SChatjes 2

Heeft iemand ervaring met schatjes2 ? Zij zegt al 2 weken dat ze geen geld heeft ontvangen maar ondertussen heb ik 2 screenprints van de betaling gestuurd en er komt geen reactie. Ik heb ook nogmaals gevraagd om het correcdte banknummer, maar daar reageert men niet op.

Ik heb het idee dat hier een oplichter/ster aan het werk is, want ik krijg een bepaalde naam bij de contactgegevens, en een telefoonnummer. Het telefoonnummer hoort weer bij een andere persoon waar ook de bankrekening bij hoor. Als je belt zegt deze persoon geen idee te hebben waar het over gaat.

Iemand meer ervaringen met5 deze persoon/personen ???

Iemand enig idee wat ik hier verder nog aan kan doen, behalve aangifte doen bij de politie ? Melden bij Ebay lijkt zinloos aangezien ik alleen standaardmails terugkrijg.

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Verkoper SChatjes 2

U kunt voor een dergelijk probleem niet bij eBay noch bij de politie iets bereiken.

eBay biedt alleen kopersbescherming als er met PayPal is betaald en de politie zal zelfs geen aangifte willen aannemen.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Verkoper SChatjes 2

Volgens de politie kan dat wel degelijk. Via mijnpolitie.nl, dan inloggen met digid.

Ik heb het al geprobeerd maar heb nu eerst de verkoper nog 24 uur gegeven.

Ik heb Ebay gebeld en die kunnen, zoals gebruikelijk, weer eens niks behalve het account blokkeren.

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Verkoper SChatjes 2

Het is mooi dat u toch een aangifte kan doen, dat is een hele verbetering met voorheen.

Helaas zal u dat niets helpen, het is alleen voor de statistiek.

En dat u eBay hebt gebeld is groot nieuws daar het rond gaat dat er helemaal geen telefoonnummer is dat gebeld kan worden.

Kunt u zo vriendelijk zijn om het betreffende nummer te plaatsen, er zijn nogal wat knellende openstaande vragen.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Verkoper SChatjes 2

Het nummer op de site is een belgisch of luxemburgs nummer

Ze zijn alleen vergeten er bij te zetten dat je eerst 0032 moet intoetsen.

Complete nummer = 0032-78-160000.

Niet dat je daar veel aan hebt, maar ik kreeg ze er wel aan.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Verkoper SChatjes 2

U geeft het nummer van de klantendienst voor eBay.be

Altijd leuk om je Vlaams op te halen.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord