annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Straf van Duitse Ebay

slaaptextiel82
Community-lid

Van de zomer had ik door prive omstandigheden geen tijd voor Ebay, ik had nog gemaild of de shop tijdelijk op non aktief gezet kon worden, maar nooit een reactie gekregen, hierdoor kregen mensen hun pakket wat te laat, ik had ook nog de pech dat er door de zomer drukte ik wat bestelde artikelen van de importeur te laat binnen kreeg, en een artilel uitverkocht was, dus al bij al kreeg ik negatieve melding van klanten bij Ebay (ik heb een duitse Ebay), waardoor ik nu geen nieuwe artikelen er meer kan op zetten, moeilijk vindbaar ben op Ebay enz, ik heb zeg maar zo,n waarschuwend vlaggetje, ik verkoop bijna niks meer, en zit met een grote vooraad, nu is mijn vraag hoe krijg ik dit weer goed op Ebay, zelf heb ik het idee dat ik beter een nieuwe shop onder een andere naam kan openen.

Merlin

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

Straf van Duitse Ebay

stephanthecollector
Community-lid

U had uw winkel ook zelf op non-actief kunnen stellen, iedere winkel kent de mogelijkheid om aan te geven dat u een bepaalde periode niet bereikbaar bent, b.v door vakantie.

Gezien uw feedbackscore en sterrenscore lijkt het mij inderdaad het beste om opnieuw te beginnen want die score maak je niet zomaar weer goed, zeker niet als u ook nog een sanctie opgelegd heeft gekregen.

Bericht 2 van 5
laatste antwoord

Straf van Duitse Ebay

Je winkel op non actief zetten is in een paar seconden gevonden in de hulp pagina's Winkel Gesloten
Hier de Duitse pagina: http://pages.ebay.de/help/sell/placing-store-vacation.html
En nooit items aanbieden die je niet op voorraad hebt of die nog moeten komen het maakt niks uit hoe betrouwbaar je leverancier is, die kan ook wel eens problemen hebben en daar ben je dan zelf de dupe van.

Wat metrijst al zegt, begin maar opnieuw met zo een feedback.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

Straf van Duitse Ebay

abeldoorn
Community-lid

dat ze je uberhaupt niet volledig geschorst hebben met zo'n feedback score. Weet niet of ik al eerder zulke sterretjes voorbij zag komen....
Ik zou het ook niet gewaardeerd hebben als ik iets zou kopen bij iemand die 'om welke reden dan ook' wel mijn geld aan neemt maar niet mijn spullen levert.

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

Straf van Duitse Ebay

martijn@ebay.com
Community-lid

hoi,

Ga je op vakantie? Kijk dan eens naar de nieuwe vakantie-instellingen die beschikbaar zijn voor alle verkopers met een eBay-winkel.

Met de verbeterde functie worden je aanbiedingen met een vaste prijs verborgen in zoekresultaten en kunnen ze bovendien niet worden verkocht. Zo kunnen kopers die je object vóór je vakantiestop aan hun volglijst hebben toegevoegd het niet kopen als je er niet bent. Hierdoor krijgen kopers geen slechte koopervaring en word jij beschermd tegen negatieve feedback en lage gedetailleerde verkopersbeoordelingen.

Zo schakel je de vakantie-instellingen voor je winkel in:
1. Ga naar Berichten in Mijn eBay.
2. Klik op de link Instellingen wijzigen.
3. In het gedeelte Afwezigheidsantwoord selecteer je Mijn afwezigheidsantwoord inschakelen.

Meer weten over vakantie-instellingen?

Met vriendelijke groet, Martijn
Bericht 5 van 5
laatste antwoord