Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verkopen niet te vinden met meerdere zoekcriteria

Sinds een aantal dagen komen mijn wat kleinere legoveilingen, tweedehands en in Nederland niet meer naar voren in het overzicht als je de desbetreffende zoekcriteria hebt ingesteld. Iemand een idee wat hiervan de oorzaak is of anderen die hier ook te...

Feedback afpersing mag van ebay?

Heb mijn vraag/opmerking/waarschuwing ook in het antwoordcentrum gezet maar denk dat het hier de juiste aandacht kan krijgen. (en misschien zelfs ooit een antwoord) Een koper betwist dat ontvangen produkten (5 items) niet de produkten zijn die in de ...

pffft... ebay commissie

Koper koopt iets betaald niet op tijd, ik open een geschil voor onbetaald object ik krijg betaald en sluit dat geschil Zo ver zo goed...Ik wil de spullen afleveren de koper wil dan van de koop afzien, nou goed ik betaal de koper terug.Ik wil de trans...

betreft kvk

hallo heeft hier iemand een zakelijke store ? ik zou graag met die gene in contact komen want ik heb een paar vragen kwa belasting etc.. ik heb contact gehad met de belasting maar die leggen het niet ala jip en janneke uit ! hoop snel iets van jullie...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 283 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Mijn advertentie is niet te vinden

Hoi allemaal, gloednieuw als verkoper begonnen op ebay. Advertentie geplaatst: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120671813063&ssPageName=ADME:L:LCA:NL:1123#ht_500wt_1156 Als ik echter zoek op de trefwoorden uit de titel dan vind ik mi...

Koper negatieve feedback geven.

Beste Ik vroeg mij af hoe ik een koper negatieve feedback geef? Het kan toch niet als een koper niet betaald dat je als verkoper geen feedback kan geven. Als de koper niets van zich laat horen, niet betaald lijkt het mij logisch dat deze beloont word...

nieuw hier op ebay

Geachte ebayers Ik ben nieuw hier en wil mijn zelf gemaakte werken in de verkoop zetten. Iemand tips hoe verder te handelen hier,ben bekend met ebay als fenomeen maar niet met zelf verkopen.gegroet artisthilco

korting powerseller ??

WAt wordt er bedoelt met :Aandeel van PayPal-aanbiedingen . dit is nodig om korting te krijgen (op verkoopcommisie etc) , heb al aan ebay wat mails verstuurd maar krijg geen antwoord , je voldoet 100% aan alle criteria behalve bovenstaande . wie kan ...

Verkeerde geschil geopend.

Ik heb moest iets annuleren wat ik verkocht had omdat er een product fout was. Heb het geld netjes teruggestort. Maar toen ik het geschil opende om de aankoop te annuleren heb ik de verkeerde geschil aangeklikt. Ik heb perongeluk het geschil voor onb...

Straf van Duitse Ebay

Van de zomer had ik door prive omstandigheden geen tijd voor Ebay, ik had nog gemaild of de shop tijdelijk op non aktief gezet kon worden, maar nooit een reactie gekregen, hierdoor kregen mensen hun pakket wat te laat, ik had ook nog de pech dat er d...

Verkopen op ebay.nl: de positieve kant

Deze vraag is gesteld door de moderator in het Powerseller forum van eBay omdat alleen de negatieve kanten belicht worden. Maar omdat de groep verkopers natuurlijk groter is dan alleen de powersellers en er niet zoveel powersellers actief zijn op de ...

Iemand ervaring met Auctiva.com?

Iemand ervaring met Auctiva.com? Zijn er soortgelijke alternatieven? Ik ben van plan elke week ongeveer 50 veilingen te doen en zo'n automatisch programma lijkt mij ideaal. Ik verkoop voornamelijk spelletjes wat raden jullie mij aan: Op .nl ebay verk...