annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

problemen innen ontvangen betaling paypal

Ik heb voor eerst een betaling via paypal ontvangen , nu die wildde ik het in Ebay innen, kwam in een scherm terecht waar ik een account moest aanmaken. Maar die heb ik al. verder waren er geen opties dus scherm dicht en opnieuw proberen. Vanaf dat moment een fout bericht "Helaas - het uitvoeren van de laatste actie is mislukt Als u bezig was met een aankoop of het overmaken van geld, is het raadzaam na 30 minuten te controleren of u in PayPal of per e-mail een transactiebevestiging heeft ontvangen. Als u naar deze pagina bent omgeleid vanaf een andere website, ga dan terug naar die site en start de activiteit opnieuw. Gebruik niet de knop Terug in uw browser om de site opnieuw weer te geven. Als u naar deze pagina bent omgeleid vanaf de website van PayPal, klikt u op het PayPal-logo in de linkerbovenhoek om terug te gaan naar onze homepage en de activiteit opnieuw te starten. Het is mogelijk dat u opnieuw moet inloggen.
 Ik heb met ebay contact gehad die verwijzen naar paypal. Zelfde vraag gesteld hoe los je die op. Ik heb mn huidige ebay account + emailadress toegevoegd , maar nog steeds die foutmelding .

Heeft iemand dit aleens eerder gehad?
en los je dit op ?

groet, hjvams

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Als je op pay-pal naar je eigen account gaat. Staat die betaling daar dan bij als ontvangen?

(ik vraag dat omdat deze foutmelding van ebay vaak voorkomt als het adres waar degene die betaald afwijkt van het adres waar je je bij pay-pal hebt geregistreerd.

Dus kijk eerst daar even naar..

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Nee in mn paypal account is geen betaling te vinden

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

heb je het correcte email adres ingevoerd in je advertentie, het kan namelijk zijn dat je een ander emailadres voor je PP account hebt ingevoerd.

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

dat betekend dat de koper het geld naar een ander e-mail adres heeft gestuurd dan degene die jij bij pay-pal hebt opgegeven.  Daarom denkt pay-pal dus dat je nog een account moet aanmaken. Je kan het beste je koper mailen dat hij die betaling moet cancelen (hij krijgt dan meteen zijn geld retour) en vraag hem wt zijn pay-pal e-mail adres is zodat je hem rechtstreeks een pay-pal verzoek om geld kan sturen. Die komt dan van het adres waarmee je je zelf hebt ingeschreven bij pay-pal.
Zorg er vervolgens voor dat binnen ebay dat ene e-mail adres klopt zodat je in het vervolg de betalingen wil direct krijgt

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

het emailadres is correct. ik heb antwoord gehad van paypal waarin gezegd word dat de koper via zijn paypal de betaling moet anuleren.

Dit is inmiddels gebeurd.

Blijft wel dat er nog steeds problemen zijn met mijn account want als ik maar iets in mn profiel van paypal wil veranderen krijg ik dezelfde foutmelding keer op keer.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord