annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

korting powerseller ??

WAt wordt er bedoelt met :Aandeel van PayPal-aanbiedingen . dit is nodig om korting te krijgen (op verkoopcommisie etc) , heb al aan ebay wat mails verstuurd maar krijg geen antwoord , je voldoet 100% aan alle criteria behalve bovenstaande . wie kan mij helpen  ?

Bericht 1 van 9
laatste antwoord
8 ANTWOORDEN 8

korting powerseller ??

stephanthecollector
Community-lid

Dat zal wel te maken hebben met het aantal aanbiedingen die u heeft waarin PayPal geaccepteerd wordt, blijkbaar moet u aan een bepaald percentage voldoen err u in aanmerking komt voor korting, dit is weer een mooi voorbeeld van hoe PP door je strot wordt gedrukt.

Bericht 2 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

stephanthecollector
Community-lid

hmmm ik heb en aantal advertenties bekeken maar u biedt gewoon PP aan, misschien dat het aan de feedback ligt! contact opnemen met ebay.nl is nagenoeg onmogelijk probeer het via .com

Bericht 3 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

FEEDBACK VOLDOET AAN DE CRITERIA , EN INDERDAAD EBAY NEDELAND REAGEERT NERGENS OP , WEING SERVICE VOOR TOCH VEEL GELD WAT JE BETAALD ..

Bericht 4 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

Ik ben inmiddels alweer wat verder

ebay nederland is 1 vd weinige die geen kortingsprogramma heeft voor de powersellers 😞 , alleen je betaald wel de volle 100% .

Bericht 5 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

kopersbescherming
Community-lid

De kosten zijn op eBay.nl zo laag dat een powerseller korting niet meer nodig is.



Een aantal jaar geleden heb ik een actieve email wisseling gehad met eBay over het fenomeen powerseller korting.


Ik meende daarvoor ook in aanmerking te komen maar kreeg elke keer weer een ander verhaal te horen.


Heb nooit 1 cent korting ontvangen.



Bericht 6 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

Powerseller korting heb ebay Nederland pas sinds februari, voorheen moest je alles per aangetekende brief aanvragen.

Het is een korting die gegeven word op de verkoopcommissie van de items die op ebay.com geplaatst zijn.

Je krijgt 5% korting als je een sterrenbeoordeling heb onder de 4.9 en 20% vanaf 4.9

ebay is van mening dat de meeste powersellers wereldwijd aanbieden en dit vaak doen op ebay.com en vonden het hierdoor niet nodig de korting te geven op de Nederlandse verkoopcommissie.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 7 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

Gewoon een trucje dus om de powersellers op het superdure ebay.com te laten aanbieden.

Ik krijg elke maand wel me korting, maar het is verwaarloosbaar in tegenstelling tot wat ik betaal...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 8 van 9
laatste antwoord

korting powerseller ??

kopersbescherming
Community-lid

Ik bood inderdaad vroeger alles aan op .com maar dat heb ik veranderd.


Wel beloven maar niet waarmaken.



Bericht 9 van 9
laatste antwoord