annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper negatieve feedback geven.

lcoudeville
Community-lid

Beste



Ik vroeg mij af hoe ik een koper negatieve feedback geef? Het kan toch niet als een koper niet betaald dat je als verkoper geen feedback kan geven. Als de koper niets van zich laat horen, niet betaald lijkt het mij logisch dat deze beloont wordt met negatieve feedback. Echter heb ik de indruk dat het systeem dit niet ondersteunt, wat ik een beetje kortzichtig vind.



Dan wordt er gezegd, je kan een geschil openen, neemt allemaal veel tijd in beslag de koper reageert toch niet en terwijl is de waarde van het object al gezakt.



De vraag is dus simpel, hoe geef 'k een koper de feedback waar hij recht op heeft? Als dit niet kan, waarom bestaat feedback dan nog als verkoper?

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

Koper negatieve feedback geven.

Klopt negatieve feedback voor kopers is sinds het aantreden van ebay's laatste CEO afgeschaft, waarom kan je gewoon op googlen.

Feedback is alleen nog van waarde voor verkopers voor kopers kan het inderdaad geen donder meer schelen hoeveel positieven ze hebben.

Wat je kan doen is een geschil openen voor niet betaald object en je verkoop commissie ermee terug krijgen, plaatsingskosten krijg je niet terug.
Krijgt een koper 3 aantekeningen voor onbetaalde objecten binnen een jaar dan word die geschorst.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 6
laatste antwoord

Koper negatieve feedback geven.

stephanthecollector
Community-lid

Klopt maar in de tussentijd kan een niet betalende koper wel negatief geven, het is de omgekeerde wereld kopers zijn heilig en verkopers zijn voor ebay vogelvrij en dat terwijl de verkopers ebay groot hebben gemaakt, ik heb dit al vaker aangekaart maar ebay geeft nooit thuis!

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

Koper negatieve feedback geven.

Bij mij worden kopers geblokkeerd om negatieve feedback achter te laten als het geschil voor een niet betaald object negatief gesloten is voor ze...
Als er voor het geschil gesloten is negatief word gegeven dan word die verwijderd.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

Koper negatieve feedback geven.

globaljazz*nl
Community-lid

Ik heb een werkwijze dat ik pas feedback geef, als de koper middels feedback aangeeft dat hij de artikelen in goede staat naar tevredenheid heeft ontvangen, dáárna geef ik per omgaande mijn feedback aan de koper (inderdaad: deze feedbacks slaan nergens op, ze geven absoluut helemaal niets aan, hebben geen enkele betekenis)

Laatst had ik een koper die per sé wilde dat ik als eerste een feedback zou geven. Ik zei hem, dat ik dat nooit meer doe sinds de nieuwe regeling, en dus ook nu niet, puur uit principe.
Hij dreigde toen met een negatieve feedback omdat ik niet aan zijn wensen tegemoet wou komen.
Ik dreigde vervolgens om hem aan te klagen bij ebay wegens chanteren. Uiteindelijk zag hij er van af, en ik ontving ook geen feedback van hem.
Waarschijnlijk had ie de regels nog eens goed doorgelezen; maar het zijn tóch vervelende zaken waar je als verkoper mee van doen hebt.

Ik wil nogmaals onderstrepen, dat het een belachelijk en onrechtvaardig systeem is, dat je als verkoper je oprechte slechte ervaring niet mag uiten, als dat nodig is.

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

Koper negatieve feedback geven.

kopersbescherming
Community-lid

Je kan nog steeds wel kopers die een feedback kleiner dan -1 hebben blokkeren.


Dat ze nooit meer onder de nul kunnen komen is eBay kennelijk vergeten.


Bericht 6 van 6
laatste antwoord