Ik heb een werkwijze dat ik pas feedback geef, als de koper middels feedback aangeeft dat hij de artikelen in goede staat naar tevredenheid heeft ontvangen, dáárna geef ik per omgaande mijn feedback aan de koper (inderdaad: deze feedbacks slaan nergens op, ze geven absoluut helemaal niets aan, hebben geen enkele betekenis)

Laatst had ik een koper die per sé wilde dat ik als eerste een feedback zou geven. Ik zei hem, dat ik dat nooit meer doe sinds de nieuwe regeling, en dus ook nu niet, puur uit principe.
Hij dreigde toen met een negatieve feedback omdat ik niet aan zijn wensen tegemoet wou komen.
Ik dreigde vervolgens om hem aan te klagen bij ebay wegens chanteren. Uiteindelijk zag hij er van af, en ik ontving ook geen feedback van hem.
Waarschijnlijk had ie de regels nog eens goed doorgelezen; maar het zijn tóch vervelende zaken waar je als verkoper mee van doen hebt.

Ik wil nogmaals onderstrepen, dat het een belachelijk en onrechtvaardig systeem is, dat je als verkoper je oprechte slechte ervaring niet mag uiten, als dat nodig is.