annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerde geschil geopend.

rubsaus2009
Community-lid

Ik heb moest iets annuleren wat ik verkocht had omdat er een product fout was. Heb het geld netjes teruggestort. Maar toen ik het geschil opende om de aankoop te annuleren heb ik de verkeerde geschil aangeklikt. Ik heb perongeluk het geschil voor onbetaald opject aangeklikt inplaats van het anulleren van het object. Die heb ik sowieso verloren, omdat die persoon gewoon betaald had.Daardoor krijg ik de verkoperscomissie niet terug. En ik kan geen tweede geschil starten dus ik heb een groot probleem, want de verkoperscomissie is iets van 30 euro, niet niks dus.



Dus ik moet nu eigenlijk 30 euro betalen voor het missen van de goede knop. Kan ik nog iets doen om dit recht te zetten? Ik wil echt niet die 30 euro betalen voor een klein foutje.

Bericht 1 van 8
laatste antwoord
7 ANTWOORDEN 7

Verkeerde geschil geopend.

Ga naar het geschillen centrum, kies voor geschil sluiten
onder de buttons 'Geschil sluiten' en 'Annuleren' staat een link:
Ik wil deze transactie annuleren  (het geschil wegens onbetaald object wordt dan gesloten).

Klik daarop...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 8
laatste antwoord

Verkeerde geschil geopend.

rubsaus2009
Community-lid

Dat is juist het probleem, ik kwam er te laat achter, daardoor heeft de koper het geschil gewonnen (omdat hij al betaald had, maar het bedrag had ik teruggestort, maar het systeem dacht gewoon dat het al betaald was, het heeft het niet vernomen dat het bedrag teruggestort is. Dus het systeem heeft hem hem geschil automatisch laten winnen). Nu kan ik dus geen tweede geschil openen, omdat ik die andere al verloren heb.

Bericht 3 van 8
laatste antwoord

Verkeerde geschil geopend.

Probeer eens het item te markeren als 'betaling ontvangen ongedaan maken'
En dan opnieuw het verzoek tot annuleren...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 4 van 8
laatste antwoord

Verkeerde geschil geopend.

rubsaus2009
Community-lid

Raar?



Kijk dit is dus het probleem...



Het icoontje van betaling is zwart dat betekend dat het niet betaald is, dus ook niet terugbetaald. Maar die persoon heeft gewoon betaald, en ik heb het terugbetaald. Maar dan heb ik deze rare weergave en ik kan eigenlijk niks, behalve die 30 euro comissie kosten betalen, omdat ik ook geen nieuw geschil kan openen.

-- Bewerkt door rubsaus2009 om 2 Dec 2010 18:29 CET
Bericht 5 van 8
laatste antwoord

Verkeerde geschil geopend.

Ik kan betaalde items wel annuleren, ondanks dat een onbetaald geschil in de voordeel van koper gesloten is.

Probeer het eens via het geschillen center: http://res.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ResolutionCenter je hebt dan alleen het object nummer nodig.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 6 van 8
laatste antwoord

Verkeerde geschil geopend.

rubsaus2009
Community-lid

Een geschil melden Voor dit object komen geen transacties in aanmerking voor de verzending van herinneringen.



Als ik dan de productcode invoer, zie ik wel de koper en het object, maar het aanvink knopje kan niet aangevinkt worden.

Bericht 7 van 8
laatste antwoord

Verkeerde geschil geopend.

Je kiest wel voor annuleren neem ik aan en niet voor betaling is nog niet ontvangen.

Als dat niet helpt zit er niks anders op dan op antwoord van ebay te wachten, probeer anders ebay te mailen via ebay.com die werken sneller als ebay.nl

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 8 van 8
laatste antwoord