annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet betalende kopers geven massaal een negatieve (uit frustratie)!! HELP!

mediashop-2013
Community-lid

Beste mede leden,



Ik zit met een groot dillema...

Ik krijg als verkoper steeds vaker te maken met kopers die niet betalen en mij dan een negatieve feedback geven.(Omdat ze dan een geschil aan hun broek krijgen)



Ik open een geschil na 7 dagen en sluit dit geschil ook weer binnen de gestelde periode waardoor ik netjes de betaalde verkopers comissie terug krijg.



Echter gaan kopers omdat ik het geschil sluit een negatieve feedback geven.:O



Is het niet zo dat je als koper het feedback recht verliest als je niet betaald en een geschil hebt gekrege?
Ik voel me totaal machteloos en durf bijna geen geschil meer te openen omdat kopers dan reageren met een negatieve feedback.
Kunnen jullie mij vertellen hoe dit zit?



Ik word er echt stapelgek van!!X-(



Hoop van jullie te horen.



Alvast bedankt.

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Niet betalende kopers geven massaal een negatieve (uit frustratie)!! HELP!

abeldoorn
Community-lid

als een koper niet betaald en je een geschil opend wegens 'niet betalen'  en dat geschil na 4 dagen ook weer sluit als de koper nog steeds niet heeft betaald, krijg je je verkoopcommissie terug en kan de koper geen feedback (dus ook geen negatief) meer geven. Soms staat de ebay software dat nog wel toe en heb je dus ineens wel een negatief te pakken. Een mailtje naar de klantenservice waarin je ebay wijst op hun beleid inzake nbb is voldoende dat ebay die negatief weer weghaald (is me al diverse malen gebeurt)

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Niet betalende kopers geven massaal een negatieve (uit frustratie)!! HELP!

stephanthecollector
Community-lid

klantenservice ebay.nl die bestaat niet, ze hebben hier alleen een computer die voorgekauwde antwoorden geeft

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Niet betalende kopers geven massaal een negatieve (uit frustratie)!! HELP!

abeldoorn
Community-lid

dan haalte die computer de feedback weg, vind ik ook goed, weggehaald worden ze in ieder geval, en meestal binnen de 24hr

Bericht 4 van 4
laatste antwoord