annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

wietzedonckers
Community-lid

Een meneer 'tankie10' heeft zijn geld terug gekregen omdat hij niet tevreden was met de aankoop van een object a €2,99 en mocht van mij zelfs het item houden. Maar vervolgens laat hij nog wel de negatieve feedback staan. Hij heeft dus ook het verzoek om de feedback aan te passen afgewezen. Ik vind dit zeer oneerlijk en in strijd met ebay regels. Help me aub van deze zeer vervelende koper en zijn oneerlijke feedback af te komen!


 


Wie heeft er tips!?

Bericht 1 van 12
laatste antwoord
11 ANTWOORDEN 11

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

het_regent
Community-lid

Oneerlijk en in strijd met eBay regels zijn twee niet elkaar uitsluitende begrippen. Hier is niets aan te doen. Het lijkt erop dat u uw objecten beter moet omschrijven. Wel jammer voor maar 2,99

Bericht 2 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

19drestar73
Community-lid

ik sluit mij volledig bij het_regent aan wat betreft dat verkopers hun aangeboden opjecten heel nauwkeurig moeten omschrijven,ebay is kopen op afstand en het is heel frustrerend als je iets koopt en er blijkt wat aan te zijn wat niet in de omschrijving is vernoemd,

Bericht 3 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

Natuurlijk moet het correct zijn.


Maar je zal maar een koper als tankie treffen,die vrijwel bij iedere aankoop een negatieve feedback achterlaat,en de verkopers oplichters noemt.

Bericht 4 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

abeldoorn
Community-lid

achteraf voor alle verkopers blokkeren, maar dat is voor sommige helaas al te laat...

Bericht 5 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

wanli1620
Community-lid

Ik ben zelf in discussie geraakt met ebay.nl over onterechte negatieve feedback. In mijn geval constateren ze overtredingen aaan de kant van de koper maar (zeggen actie te ondernemen naar de koper) maar laten vervolgens wel de negatieve gedetaileerde  feedback gelden naar mijn score.......


 Hoe krom is dat dan?  Ik heb aangegeven dat ik van mening ben dat ze het feedback systeem moeten gaan aanpassen omdat het functioneel eenzijdig discrimeneert naar de verkoper. Als de koper negatieve feedback achterlaat ( terecht of onterecht) dan word dat niet inhoudelijk getoetst om te zien of dat wel zo is. Waarom wordt er geen systeem geimplementeerd wqaarbij kopers ook beoordeeld kunnen worden en waar er voor hun ook consequenties aan vast zitten? (verkopers zijn zelf zo bang voor hun 5 sterrren rating dat ik briefjes mee krijg in  de pakketjes of ik "plaese don't leave anythingf less than a 5 star rating")


Ebay zegt er mee bezig te zijn en te gaan kijken naar het ebay feedback process.........

Bericht 6 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

het_regent
Community-lid

Voorheen, voor mei 2008, was het feedback systeem in evenwicht. Zowel de verkoper als de koper konden elkaar een negatief of neutraal geven en die onder-water (onder-de-gordel) sterren bestonden nog niet.



Ze zeggen wel eens, vroeger was alles beter. In het geval van feedback op eBay was dit voor verkopers zeker het geval.


Bericht 7 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

stephanthecollector
Community-lid

ebay kan wel zeggen dat ze ermee bezig zijn maar dat is onzin! dat zeggen ze alleen om je af te poeieren, het kromme is dat ebay dus niets voor zijn verkopers doet maar het financieel wel van hen moet hebben! in mijn ogen is het hele FB systeem zo corrupt als de pest en kunnen ze het beter helemaal afschaffen.

Bericht 8 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

19drestar73
Community-lid

ik ben wel blij dat je feedback kan geven op ebay, want daar kan je verkopers die hun producten niet juist omschrijven mee onder druk zetten,

Bericht 9 van 12
laatste antwoord

help me van oneerlijke negatieve feedback af!

stephanthecollector
Community-lid

en wie zet de kopers onder druk die gratis willen winkelen en de boel belazeren? of er de gewoonte van maken niet te betalen!



precies niemand, dit systeem houdt (slechte) kopers de hand boven het hoofd en maakt verkopers vogelvrij!



het wordt tijd dat ebay eens een keer de verkopers in bescherming neemt tegen dit soort praktijken!

Bericht 10 van 12
laatste antwoord