annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Engelse winkel openen

theafterwardmusic
Community-lid

Ik wil internationaal verkopen vanuit Nederland. Ik heb een winkel aangemaakt, deze toont standaard in het Nederlands.



Mijn klanten komen binnen via Facebook en vandaar stuur ik ze naar de winkel. Omdat het een Nederlandse winkel is blijft altijd een gedeelte van de tekst in het Nederlands. Dus ik wil een Engelse winkel aanmaken.



Hoe kan ik een Engelse winkel openen? Heeft iemand daar ervaring mee?



Ik verwacht dat meer Nederlandse bedrijven in het buitenland willen verkopen via Ebay.. maar het lijkt niet eenvoudig te zijn. Ik heb al 6-7 mails gestuurd naar de Ebay helpdesk maar ik krijg tot nu toe geen bruikbaar antwoord, ze lezen steeds maar een gedeelte van mijn mail.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Engelse winkel openen

het_regent
Community-lid

U wordt door uw Nederlandse adres standaard naar eBay.nl gestuurd. Dat het lijkt dat u geen bruikbare antwoorden krijgt komt omdat uw vragen door een antwoordcomputer worden behandeld, er is geen zo'n ding als een eBay helpdesk.

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Engelse winkel openen

abeldoorn
Community-lid

alle teksten die je zelf kan typen kan je ion het engels typen.


De standaard ebay teksten verschijnen in de taal van de persoon die jouw pagina bekijkt. Dus iemand uit engeland ziet het standaard kopje verzending als shipping ed...


Bericht 3 van 3
laatste antwoord