Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Koperskorting

Ik zie bij een opnieuw aangeboden item wel eens een melding staan NU MET ....% KORTING. Hoe krijg je die er bij te staan ? Alvast bedankt. Anton

Kan ik verkopen via Ebay NL zonder verplicht Paypal?

Goedeavond iedereen! Ik verkocht steeds in Belgie zonder probleem ( 100% feedback). Omdat ik één keer mijn factuur van Ebay te laat betaalde, verplichten ze mij nu om Paypal te gebruiken. Ik gebruikte alleen mijn rekening nr voor de betalingen. Mijn ...

Waarom geen negatieve fedback voor kopers mogelijk?

12bombastic heeft bij mij 2 munten gekocht, maar betaalt noch reageert op mails. Dit schijnt zijn gewoonte te zijn.Ik heb zijn feedback bekeken. 758 stuks, 100% positief.Kijk je echter verder dan blijken van de laatste 400 feedbacks er 53 te melden d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 54 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Waarom geen negatieve fedback voor kopers mogelijk?

12bombastic heeft bij mij 2 munten gekocht, maar betaalt noch reageert op mails. Dit schijnt zijn gewoonte te zijn.Ik heb zijn feedback bekeken. 758 stuks, 100% positief.Kijk je echter verder dan blijken van de laatste 400 feedbacks er 53 te melden d...

• 40 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Basis winkel, Top winkel of Topwinkel Plus?

Hallo allemaal, Wij zijn er over aan het nadenken een zakelijk account aan te maken voor onze webshop www.ziezotoner.nl. Nu zie ik dat er verschillende winkelsoorten zijn namelijk, een basis winkel, een top winkel of een topwinkel plus. Ik kan alleen...

• 1231 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommissie ook op Verzendkosten?

Goede morgen Bijv: ( Hoogste bieder heeft product gewonnen) Product 140 euro Verzendkosten 33 uro ( Naar t Buitenland) 140+33= 173 inclusief verzendkosten Hoe wordt de Verkoopcommissie berekent? Hoeveel betaal je nu aan Verkoopcommissie?

• 267 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkoopcommissie voor veilingen

Ik wil mij product aanbieden. Ik zag 2 opties: 1. Veiling methode 2. Vaste prijs methode Als ik kies voor de Veiling methode. En hij wordt niet verkocht betaal ik dan Verkoopcommissie voor veilingen (8% procent)?

• 37 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Beginners vragen

Hallo iedereen, Ik denk er aan om mijn spullen aan te bieden via E-bay. Ik heb wel als koper een aantal goederen gekocht op E-Bay. Ik moet zeggen dat het heel makkelijk verliep. Nu heb ik al een aantal post gelezen op dit forum voor het verkopen en d...

• 50 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ik zit in een loop.

Ik zit al een aantal weken in een loop. Dit houdt in: Ik heb een probleem. Ik krijg een oplossing van Ebay, enkele handelingen die ik moet doen. Ik doe deze handelingen en vervolgens krijg ik een melding dat ik deze handelingen nog niet gedaan heb. I...

Ebay/Paypal geschil vraag

Ik kreeg vorige week een geschil over dat het object wat ik verkocht had niet naar behoren was. Deze persoon heeft eerst een geschil geopend en al snel een claim ervan gemaakt. De claim wordt nu onderzocht door Paypal. Mijn vraag is: als de andere pe...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 98 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Ebay - factuur

Beste Ebayers, Ben sinds kort het verkopen via Ebay en heb onlangs een factuur gekregen van de verkoopkosten over de maand april. In de factuur staat dat deze kosten medio mei automatisch van paypal worden afgeschreven. Ik heb deze kosten echter reed...

• 78 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos