annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypal zeurt om creditcard help

Hallo allemaal, ik heb net een nieuwe ebay account aangemaakt en het is de bedoeling dat ik ga verkopen.



Nu wilde ik iets te koop zetten maar moest eerst een betaaloptie kiezen ik wil paypal gaan gebruiken.



Om paypal te bevestigen vraagt die steeds om een creditcard maar dit heb ik helemaal niet wat moet ik nu doen ik wil gewoon me paypal gebruiken. wat ik ook aanklik steeds vraagt die om creditcard gegevens.



Mag ik mjn paypal niet gebruiken ofzo



Groeten linda

Bericht 1 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

paypal zeurt om creditcard help

het_regent
Community-lid

Dat merk creditcard ken ik niet.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

paypal zeurt om creditcard help

ellen_verkoophoekje
Community-lid

Hoi,



Ook ik ben nieuw en heb een Paypal account en Ebay account aangevraagd. Hoewel Paypal graag wenst dat je een creditcard activeert heb ik dat ook niet gedaan. Maar ze zeggen dat je dan wel geld kan ontvangen en overmaken, maar het account niet kan gebruiken om aankopen te doen.



Misschien zit daar jouw probleem? En anders even een e-mailtje of iets dergelijks naar Paypal of Ebay.



Succes

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

paypal zeurt om creditcard help

Onzin! cc is helemaal niet nodig, ook niet om te kopen. Bankrekening toevoegen en bevestigen is voldoende

Bericht 4 van 6
laatste antwoord

paypal zeurt om creditcard help

mariah2554
Community-lid

Sorry, zooo eenvoudig is het écht niet.


Momenteel nieuwe Visa in gebruik.  Wacht al 6 dagen op die 4-cijferige Pay-pal code die ik moet ontvangen via PC banking.


Blijkbaar komen die gegevens van Visa niet door op mijn zichtrekening (gekoppeld aan Visa)


Ik kan momenteel geen enkele betaling meer verrichten.  Not done! Dat systeem met die code zou dringend vereenvoudigd mogen worden.  3 jaar geleden net hetzelfde (3weken heeft het toen geduurd)  ik hou me vast...


Iemand die kan helpen?

Bericht 5 van 6
laatste antwoord

paypal zeurt om creditcard help

het_regent
Community-lid

Over 3 weken is het weer in orde, of neem een ander email adres.

Bericht 6 van 6
laatste antwoord