Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verdubbeling van kosten voor zakelijke verkopers.

Zakelijke verkopers gaan vanaf 11 september ook fors meer betalen. Wel 2x zoveel als nu.Een veilingitem met een startprijs van 1 euro kost nu 0,10 plaatsen plus 4% verkoop met max van 5 euro.Straks kost dat 0,15 plaatsen plus 8% zonder max over de ve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 455 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Paypall en ebay commissie, houd de verkoper nog wel iets over?

Hallo, Ik ben normaal geen klager, maar ik schrok net toch wel toen ik zag dat ik als verkoper ook opdraai voor de paypall kosten van een besteling? Ik heb een tijd alleen maar gekocht op ebay, en er kwam altijd een x bedrag bij omdat ik met paypall ...

• 420 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

ebay factuur betalen

beste mensen ik had iets verkocht via ebay achteraf bleek dat die koper wou niet betalen ik had toen een geschil geopened en netjes afgesloten. maar nu heb ik een factuur van ebay gekrgen dat ik de commitie moet betalen. nu mijn vraag is waarom moet ...

• 104 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

wie woont er in Alphen aan den Rijn en wil helpen?

Beste iedereen ik koop al een tijdje via Ebay, maar verkopen erop heb ik tot nu toe nog nooit gedaan ik zoek iemand die mij stap voor stap wil helpen hier handiger in te worden en die mij alle facetten kan bijbrengen zodat ik zelf aan de slag kan gaa...

• 151 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

factuur voor koper aanmaken

ik wil een factuur aanmaken voor de verkoper maar telkens als ik het verzend bedrag in vul en op herberekening klik dan springt de pagina snel weer terug en het maakt niet uit welke browser ik gebruik weet iemand hoe dit verder moet want dit is me ee...

Verificatie

Ik wil graag wat verkopen op Ebay(Nederland). Het probleem is als volgende : Ik heb mij waarschijnlijk geregistreerd op de US-Site van Ebay. Ik heb hier ook al vaker wat gekocht en feedback gekregen. Bij het plaatsen moet ik mij eerst verifieren, ik ...

Negatieve fb

ik verkoop een broek maar bij het inpakken zie ik dat er een verkeerd maatlabel aan zit, nl een maat groter dan de broek ik mail de koper met deze mededeling en zeg dat ik de transactie zal annuleren. hierop krijg ik een negatieve fb omdat ik zou pro...

• 263 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Search Engine

Does anybody know why only some of my products come up on the search engine?

Ebay is weer lekker bezig!

Op 22 dec. JL een camera verkocht (170960233489). Vrijwel altijd ben ik zeer geduldig naar kopers toe. Ook bij deze heb ik lang gewacht op de betaling. Op woensdag 16 januari een bericht gestuurd dat ik nog geen betaling heb ontvangen etc. Op 18 janu...

Structuur in Ebay account

Hallo allemaal, Als een adverteerder meerdere advertenties heeft staan, kan hij ze dan ook structureren op een bepaalde manier. Mijn bedoeling is om eigen advertenties van verschillende landen uit elkaar te halen, alleen heb ik geen idee hoe. Als dat...

factuur ??

ik heb vorige maand voor het eerst iets verkocht via ebay. ik weet dat ik nu een percentage moet bvetalen aan ebay en heb daar ook netjes een bericht over gehad dat het automatisch van mijn paypal afgeschreven zou worden. als ik nu kijk op de factuur...

• 32 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

express berichten werken niet meer???

Ik krijg sinds kort geen expresberichten meer als een item op ebay afloopt. heb geprobeerd dit via comminucatievoorkeuren> expresberichten te activeren maar krijg bij het activeren het antwoord : Je moet het volgende corrigeren voordat je de gegevens...

Koper meld mij onterecht bij ebay en laat negatieve commentaar

Hallo, Ik ben sinds 2008 lid van ebay, veel gekocht en verkocht en nog NOOIT negatieve of zelfs neutrale feedback. Midden december verkoop ik meerdere artikels aan dezelfde persoon.Vanaf de dag van zijn betaling begint hij al te klagen dat hij pakket...