Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

automatisch opnieuw aanbieden?!

Ik maak doorgaans gebruik van de regels voor automatisering (steeds opnieuw aanbieden tot verkocht) Zit daar een bepaalde termijn aan ofzo, het is me namelijk opgevallen dat sommige objecten niet (meer) opnieuw aangeboden worden. Ook zie ik in "overz...

IK KAN MIJN OBJECTEN NIET MEER AANBIEDEN

IK KAN mijn kleding niet meer opnieuw aanbieden dan krijg ik deze tekst en heb alles meerderen malen gecontroleerd ook mijn paypall is gekoppeld aan ebay en alles klopt dus wat wordt hiermee bedoelt ik hoor van u mvg danielle Je kunt je aanbieding ni...

paypal koppellen

kan ik aan me ebay een paypal account koppelen die al aan een andere ebay gekoppeld zit

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 90 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Niet zichtbaar op ebay.com?

Ik heb zojuist mijn eerste advertentie geplaatst op ebay.nl, in de veronderstelling ook zichtbaar te zijn op ebay.com.Nu kan ik op ebay.com mijn advertentie niet terugvinden, tenzij ik expliciet 'wereldwijd' selecteer. Is het mogelijk om mijn geplaat...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 397 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Extra rubriek pre 1800 toevoegen

het zou me een lief ding wezen als er bij de rubriek etsen en gravuren een extra rubriek toegevoegd zou kunnen worden of uniformeren aan indeling als op de Ebay.de rubrieken (zie voorbeeld) en er gravures van pre 1800 zonder moeite gevonden kunnen wo...

aaaebay1.jpg aaaebay2.jpg

Volgers wel/niet zichtbaar

Sinds kort kunnen verkopers kiezen om het aantal volgers wel/niet zichtbaar te maken. Weet iemand waar ik die functie in de Duitse eBay kan vinden?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 925 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Verdubbeling van kosten voor zakelijke verkopers.

Zakelijke verkopers gaan vanaf 11 september ook fors meer betalen. Wel 2x zoveel als nu.Een veilingitem met een startprijs van 1 euro kost nu 0,10 plaatsen plus 4% verkoop met max van 5 euro.Straks kost dat 0,15 plaatsen plus 8% zonder max over de ve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 383 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Paypall en ebay commissie, houd de verkoper nog wel iets over?

Hallo, Ik ben normaal geen klager, maar ik schrok net toch wel toen ik zag dat ik als verkoper ook opdraai voor de paypall kosten van een besteling? Ik heb een tijd alleen maar gekocht op ebay, en er kwam altijd een x bedrag bij omdat ik met paypall ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 350 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

ebay factuur betalen

beste mensen ik had iets verkocht via ebay achteraf bleek dat die koper wou niet betalen ik had toen een geschil geopened en netjes afgesloten. maar nu heb ik een factuur van ebay gekrgen dat ik de commitie moet betalen. nu mijn vraag is waarom moet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 92 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

wie woont er in Alphen aan den Rijn en wil helpen?

Beste iedereen ik koop al een tijdje via Ebay, maar verkopen erop heb ik tot nu toe nog nooit gedaan ik zoek iemand die mij stap voor stap wil helpen hier handiger in te worden en die mij alle facetten kan bijbrengen zodat ik zelf aan de slag kan gaa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 134 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos