op 21-05-2013 11:20
Ik wil graag wat verkopen op Ebay(Nederland).
Het probleem is als volgende :
Ik heb mij waarschijnlijk geregistreerd op de US-Site van Ebay. Ik heb hier ook al vaker wat gekocht en feedback gekregen.
Bij het plaatsen moet ik mij eerst verifieren, ik wil Bank-Overschrijving gebruiken maar dit kan niet, omdat ik geen credit card heb.
Ik selecteer Paypal, maar hier heb ik waarschijnlijk ook een zakelijke Paypal rekening bij nodig. Ik kan niet meer terug vinden wat er voor Paypal betalingen nodig is.
Anyway, bij het proberen te verifieren via een telefoonnummer kan dit niet. Ik word op dat moment naar een US site doorgestuurd en deze zegt "We were not able to verify the phone number you provided. Please try again."
Ik probeer hierbij een mobiel nummer, met en zonder landcode.
+316********
Het begint al met al een moeilijk verhaal te worden. Ik snap door de bomen het bos niet meer, ik weet niet of ik nou wel of niet een credit card nodig heb bij bank-overschrijving, en wat ik voor Paypal account nodig moet hebben.
Het verhaal word alleen maar lastiger omdat ik mijn Paypal account niet kan bevestigen op de gebruikelijke manier. Ze hebben in 2010 kleine bedragen over gemaakt welke ik niet terug kan vinden, nu moet ik mijn ID-Kaart scannen en dergelijke , dat neemt natuurlijk weer een aantal dagen in beslag.
Ik vraag mij af hoe andere Nederlandse Ebay verkopers het geregeld hebben.
Zonder credit card of paypal zakelijk.
Maar met paypal prive en/of normale bankrekening.
En hoe weet ik of ik geregistreerd ben op de US of NL site, en kan ik verkopen in NL als ik op de US site sta geregistreerd, moet ik mij opnieuw registeren op de NL site, ben ik dan mijn feedback kwijt????
Thanks!
op 21-05-2013 17:39
Daar vraagt u wat, eBay heeft het vooral moeilijk en ingewikkeld gemaakt.
En het regent ook al de hele tijd, wat een lente.
op 21-05-2013 17:47
Om toch iets meer dan niets te melden, u bent gewoon op eBay.nl geregistreerd. U kunt u niet eens op .com aanmelden met uw Nederlandse adres. Alle verdere punten die u aanreikt vallen onder de standaard problemen. Probeert u het eens bij de meer dan deskundige en hulpvaardige eBay klantendienst, zoals altijd bereikbaar via de Hulp link, rechtsboven op elke pagina.