annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Negatieve fb

ik verkoop een broek maar bij het inpakken zie ik dat er een verkeerd maatlabel aan zit, nl een maat groter dan de broek


ik mail de koper met deze mededeling en zeg dat ik de transactie zal annuleren. 


hierop krijg ik een negatieve fb omdat ik zou proberen om makkelijk aan geld te komen en haar reputatie verpest, zonder overleg en terwijl er toch nog niet betaald is...


ik heb in 10 jaar en 5000 transactie's nog nooit een negatief gehad maar dit voelt toch wel onrechtmatig.. daar is zeker niks aan te doen??


 

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Negatieve fb

Je kunt bij Ebay een verzoek indienen om de negatieve feedback te verwijderen. Misschien helpt het. 


 


 

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Negatieve fb

Je mag in een feedback iemand niet door het slijk halen. Waarmee is zijn of haar reputatie beschadigd?  Even ebay mailen. Ongetwijfeld zal er een automatisch bericht terug komen waar je niets aan hebt, even doorzetten en blijven mailen dan zal het wel lukken. Ebay kan de correspondentie tussen jullie beiden zien en ook of er al dan niet is betaald. Hieruit blijkt dat de gegeven feedback niet redelijk is. Daarnaast kan je reageren op de gegeven feedback, zo kan je de schade nog enigszins beperken.


Het gebeurt mij ook wel eens dat ik iets verkeerd heb vermeld in de ad. Ik mail de koper dan en laat de keus over aan diegene. Toch akkoord, een vervangend item of annuleren. Zo heb ik de koper altijd tevreden gehouden.


 


Succes!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord