Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Obeject stemt niet overeen

Heb in duitsland een motorkap gekocht en de verkoper heeft hem verstuurd.Maar bij openmaken van pakket lijkt de motorkap veel meer beschadigd dan op de foto.De doos waar deze in was verpakt was heel geen enkele aanwijzijng voor transportschade en zat...

dvd kopen en vervolgens geld terug eisen

Hallo Allemaal, Wat mij nu weer is overkomen, en wie kan mij er mee helpen. Heb een dvd verkocht aan iemand, helaas was deze dvd niet geseald, maa wasr wel een nieuwe dvd. De koper heeft hem netjes gekregen, en prompt een dag later krijg ik een mail,...

op volgend object +0.20gbp

Hallo ik heb gister 1 printboard gekocht toen zag ik onderaan staan op volgend object +0.20gbp dus toen had ik er nog 1 gekocht en daarna gesamelijk afgerekent maar nu heb ik voor alle 2 de printboarden aparte verzendkosten van 1.58gbp. hoe kan dit n...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 182 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

auto kopen via ebay

hallo allemaal, we hebben een auto te koop zien staan op speurders. Hierop hebben wij een reactie gestuurd waarin de verkoper vermeldde dat hij de deal via ebay wilde laten afwikkelen. Hij zou de auto toe sturen zodat wij de auto kunnen controleren. ...

geld terug vorderen

hallo, allemaal ik heb zondag 1 april iets gekocht via ebay met paypal( en door de nieuwe regeling betaal je eerst ebay en die geeft het geld pas vrij als de verkoper het op gestuurd heeft). maar ik ben die zondag nog bij de verkoper geweest en heb h...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 93 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Probleem met contact opnemen met verkoper

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik om een of andere reden geen contact met verkopers meer op kan nemen. Ik wil een verkoper een vrag stellen dan kom ik op het contact formulier terecht en kan ik een tekst invoeren. Als ik vervolgens getekend heb...

goederen beschadigd na aankoop, voor verzending

Deze situatie deed zich voor: ik had een winnende bod op een item en heb dit betaald. Een paar dagen later kreeg ik een bericht van de verkoper dat hij het item beschadigd had en het daarom niet meer kan verkopen en opsturen. Hij heeft het volledige ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 138 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

heb advies nodig

Beste mensen dagen geleden heb ik in Antwoordcentrum een verhaal opgeschreven onder de titel"Staat ebay ongehoord praktijken toe door te zwijgen als koper om hulp vraagt?" Ik heb wat reacties gekregen met tips maar ik ben nog niet klaar en weet niet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 42 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

beroerde afhandeling klacht en vervolg

Ik heb een tijd geleden zowel een velg als spaken gekocht op Ebay voor een Honda Dream C77. Zowel de velg als de spaken zijn niet bedoeld voor deze motor maar worden wel als dusdanig verkocht. Ik heb Ebay hier op gewezen maar tot mijn stomme verbazin...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 35 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

contact ebay, na 4 werkdagen geen antwoordt...

Ik heb iets gekocht in buitenland, na 20 dagen niet ontvangen.. Ik bij paypal een terugvording gevraagt en verkoper boekt het geld terug.. Hij vraagt om aub geen negative fb te geven. Maar ik heb zoiets als men geen goederen ontvangt na zoveel dagen ...

Complimenten en zeer goede service Duragadget

Ik wil het volgende even kwijt omdat ik dit een goede afsluiting van 2011 vindt Ik had een bluetooth keyboard besteld en betaald bij Duragadget uit Engeland. Na twee weken nog niks ontvangen, en dus een mailtje gestuurd. Binnen twee uur had ik een an...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 70 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Betalen met paypal lukt niet

Ik heb een tweetal producten besteld, maar als ik op de laatste pagina (bevestigen) op de knop "betaling bevestigen" klik, krijg ik de volgende melding ;Je aanvraag kon niet worden verwerkt We kunnen je aanvraag nu niet voltooien.Als je dit bericht m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 4776 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

ik wil betalen maar weet niet hoe

Ik heb een veiling gewonnen en wil mijn object betalen. Ik heb een mailtje ontvangen met een link om te betalen, en een mailtje met de bestelgegevens. Als ik op de link met betalen klik, krijg ik de duitse ebay site en weet ik niet hoe ik moet betale...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 191 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Goederen niet ontvangen

Ik heb een object gekocht in de VS. Deze verkoper heeft het netjes opgestuurd. Als ik op het trackingnummer zoek staat er weinig informatie bij. Alleen dat hij verscheept is en ergens (denk rotterdam) ligt? Daarna houd het op! Hoe kom ik nu verder......