annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Complimenten en zeer goede service Duragadget

gelevoeg
Community-lid

Ik wil het volgende even kwijt omdat ik dit een goede afsluiting van 2011 vindt 😉



Ik had een bluetooth keyboard besteld en betaald bij Duragadget uit Engeland. Na twee weken nog niks ontvangen, en dus een mailtje gestuurd. Binnen twee uur had ik een antwoord dat het artikel toch echt opgestuurd was  en het verzoek om nog een week geduld te hebben omdat hun ervaring is dat computeronderdelen nogal eens vertraging oplopen bij de douane.


Na een week nog steeds niks en ik was al bang dat ik bedrogen was. Toch opnieuw mailtje gestuurd, en weer binnen zeer korte tijd een antwoord. Ze boden hun excuses aan en beloofde een nieuw exemplaar op te sturen, volledig kostenloos.


Een week later kreeg ik het keyboard inderdaad thuis, keurig verpakt, excuusbrief erbij. Ik blij, en ze dat ook gemaild natuurlijk.


Tot mijn verbazing kwam vandaag het eerste keyboard alsnog per post, ditmaal met inderdaad een melding van de (Nederlandse!!) douane dat er vertraging was geweest.


Ik heb meteen een emailtje naar Duragadget gestuurd en gevraagd wat ik moest doen. Ik heb aangeboden het keyboard op mijn  kosten (de fout lag namelijk bij de nederlandse douane) terug te sturen, of ook voor dit keyboard te betalen omdat er wel iemand op mijn werk is die het wilde overnemen.


Hun reactie: Omdat ze het zo vervelend vonden voor mij dat er vertraging was, en ik daardoor lang heb moeten wachten mag ik het tweede keyboard houden zonder enige betaling of verplichting. En het is niet zo dat het maar een paar euro is, het is toch een redelijk prijzig ding.


Dat noem ik dus goede service, en wil dat daarom ook hier vermelden.

Bericht 1 van 3
laatste antwoord
2 ANTWOORDEN 2

Complimenten en zeer goede service Duragadget

Ja dat is buitengewone service van deze Engelse


verkoper.


 


Maar een ding begrijp ik niet


 


waarom geef je deze verkoper op 22 december j.l.


een negatieve feedback, weliswaar met een hele


mooie tekst maar ja negatief is negatief wat je


daar ook voor tekst plaatst en dan geef je ook


nog een vervolgcommentaar een paar dagen later.


 


Maar die negatieve feedback blijft natuurlijk wel


gehandhaaft en dat is dus minder leuk voor


deze zeer klantvriendelijke verkoper.


 


Wat dacht je ervan om deze negatieve feedback in te laten trekken?


 


groetjes Niek

Bericht 2 van 3
laatste antwoord

Complimenten en zeer goede service Duragadget

stephanthecollector
Community-lid

ie negatief kan wel ingetrokken worden maar alleen op verzoek van de verkopende partij! dus je kunt de verkopende partij dat voorstellen! dat zou inderdaad een goede afwikkeling zijn!



verder alle hulde voor de verkopende partij!!!!

Bericht 3 van 3
laatste antwoord